Sinds een paar maanden heb ik een nieuw bedrijfspand. Op deze locatie is het bereik van het Vodafone netwerk slecht. Dit wordt ook bevestigd door de klantenservice met daarbij de opmerking dat het onwaarschijnlijk is dat dat gaat verbeteren. Wat ook wordt aangegeven is dat Vodafone hier niet aan kan doen behalve mij adviseren om voor € 85,00 een femtocel aan te schaffen.
Ik heb direct aangegeven dat ik dit een vreemde oplossing vindt; ik betaal maandelijks voor een dienst. De leverancier kan deze dienst onvoldoende leveren en dan is de oplossing dat ik een extra investering moet doen.
In het gesprek met de klantenservice heb ik aangegeven dat als het zo moet een andere provider ook een oplossing kan zijn. Hierop kwam wel de meest bijzondere reactie: het open breken van het contract dat kon ik wel vergeten omdat toen ik het contract afsloot ik op een locatie zat met goed bereik en het is mijn keuze om te verhuizen........
Ben ik nou gek of ......
Groet,
Derk