martingaus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik Vodafone en contract verlenging.

Dag Vodafone,
wij ( mezelf en 2 dochters ) mogen ons contract verlengen. Nu hebben wij een zeer slecht bereik en dit is ook door de netwerk crew bevestigd. We mochten kiezen, korting of afkopen. We kozen voor korting omdat we anders tegen de 600 euro voor 3 telefoons hadden moeten betalen. Nu gaan we verlengen en netjes eerst via de klantenservice via de chat gevraagd of de kroting blijft bestaan. ja hoor, die blijft staan. Dan wordt je echter in de winkel doodleuk verteld dat hij vervalt omdat je nu na einde contract kan zelf bewust voor de slechte dekking kiest via Vodafone.... kunt u dit voorstellen dat je dochter een leuke telefoon ziet.... en je als optie krijgt donder maar op als het niet bevalt. So far vaste klant met 3 telefoons. Ik vind dit wel een erg slechte opmerking en dito oplossing van Vodafone. Ga dan niet verkondigen dat er zo een prima dekking is en er altijd naar een passende oplossing wordt gezocht. Klanten service van Vodafone is een groot gedrocht waar je geen vinger op kan krijgen. Vandaag weer 45 minuten gebeld maar iedereen wijst naar iedereen. Zo ook al met mijn samsung alpha die vanaf dag 1 krom werd geleverd... spare you the details. Is in dit forum wel iets van een normale reactie te verkrijgen of in ieder geval een nummer waar ik met iemand kan praten anders dan een niet geintreseerd call center.

Mvg Martin
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Welkom op het forum. Jeetje wat een verhaal. Het enige wat ik hierin kan adviseren is om eens te bellen met de afdeling verkoop (0800-0560) mits er nog geen verlenging heeft plaats gevonden. Indien dit er wel al is raad ik je aan om een e-mail te sturen via wwwv.vodafone.nl/e-mail of eventueel via de klantenservice, al gaf je aan dit niet te willen.
Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat op het forum ook reacties/antwoorden worden gepost door andere forumgebruikers.
Ik hoop voor je dat het wordt opgepakt en opgelost
martingaus
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven,

dank voor je reactie. Email... dan krijg je een antwoord van iemand waarop je niet direct kan reageren en dus weer een nieuwe email moet sturen. Die persoon komt weer met een andere opmerking zonder zich in het onderwerp te verdiepen. Heb jij geen email adres waar ik wel bij iemand binne kan komen die zaken serieus oppakt. Ik heb namelijk ook de chat waarin gewoon wordt aangegeven dat ik de kroting behoud.


Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet, aangezien ik vanuit hier reageer. De enige manier waardoor ik het kan oppakken is via de klantenservice (indien je bij mij uitkomt).
Je zou het ook kunnen uitleggen aan een van mijn collega's. Zij kunnen jou ook hiermee verder helpen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat we via het Forum niet kunnen helpen zullen we het topic over 48 uur sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic