Dag Vodafone,
wij ( mezelf en 2 dochters ) mogen ons contract verlengen. Nu hebben wij een zeer slecht bereik en dit is ook door de netwerk crew bevestigd. We mochten kiezen, korting of afkopen. We kozen voor korting omdat we anders tegen de 600 euro voor 3 telefoons hadden moeten betalen. Nu gaan we verlengen en netjes eerst via de klantenservice via de chat gevraagd of de kroting blijft bestaan. ja hoor, die blijft staan. Dan wordt je echter in de winkel doodleuk verteld dat hij vervalt omdat je nu na einde contract kan zelf bewust voor de slechte dekking kiest via Vodafone.... kunt u dit voorstellen dat je dochter een leuke telefoon ziet.... en je als optie krijgt donder maar op als het niet bevalt. So far vaste klant met 3 telefoons. Ik vind dit wel een erg slechte opmerking en dito oplossing van Vodafone. Ga dan niet verkondigen dat er zo een prima dekking is en er altijd naar een passende oplossing wordt gezocht. Klanten service van Vodafone is een groot gedrocht waar je geen vinger op kan krijgen. Vandaag weer 45 minuten gebeld maar iedereen wijst naar iedereen. Zo ook al met mijn samsung alpha die vanaf dag 1 krom werd geleverd... spare you the details. Is in dit forum wel iets van een normale reactie te verkrijgen of in ieder geval een nummer waar ik met iemand kan praten anders dan een niet geintreseerd call center.
Mvg Martin