Aqario

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik Engeland

Sinds kort ben ik Vodafone klant.

en verblijf ik regelmatig in Engeland.

het bereik in Engeland is volkomen waardeloos.

en ik kan geen fatsoenlijk gesprek voeren, en moet soms wel tot 3 keer terugbellen omdat de verbinding wordt verbroken.

contact gehad met de service desk van Vodafone en de oplossing was gebruik te maken van een ander netwerk.

volkomen belachelijke oplossing wat mij betreft.

zeker omdat voor ik het abonnement afsloot ik expliciet gevraagd heb naar het Engelse netwerk van Vodafone.

kortom een waardeloos abonnement, slechte service en waardeloze help desk.

Zeker ook omdat het abonnement niet kan worden beëindigd.

voor mij nooit meer Vodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Welkom op de Vodafone Community @Aqario

Knap irritant dat je in Engeland zo'n wispelturige verbinding ervaart! Het is zeker frustrerend als je tijdens een gesprek meermaals moet terugbellen, omdat de verbinding wordt verbroken. Zoals @Energieboy het al aangeeft zijn wij als Vodafone Nederland niet verantwoordelijk voor het netwerk in het buitenland en zijn wij daarvoor ook afhankelijk van andere providers en zendmasten daar. Om die reden kunnen we niet helaas niet garanderen dat het netwerk in het buitenland net zo is als hier in Nederland. Ik vind het ook behoorlijk stom dat dit niet is gezegd tegen je, terwijl je er juist expliciet naar hebt gevraagd. Ik kan het netwerk in Engeland jammer genoeg niet veranderen, maar wat betreft de verkeerde voorlichting kun je wel een klacht indienen. Dit hoort natuurlijk niet zo te gaan. Op deze pagina kun je online een klacht indienen. De klachtenafdeling neemt dan contact met jou op. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aqario 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel erg vervelend dat je in het buitenland geen goed bereik hebt en dan voornamelijk in Engeland, waar je dan ook nog veel moet zijn. Begrijp volkomen dat je aangeeft dat Vodafone een goed netwerk moet aanbieden en dat doen ze in Nederland dan ook heel erg goed maar in het buitenland zijn ze altijd afhankelijk van hun netwerk. Eerlijk te zijn begrijp ik niet dat men je heeft aangegeven dat het netwerk dan altijd goed zou zijn in het buitenland. Ik heb, in de tijd dat ik hier online op de community zit, wel geleerd dat het gebruik in het buitenland altijd te maken heeft met het netwerk aldaar en hoeveel masten ze hebben, wat ze kunnen uitzenden en of de capaciteit wel prima op orde is. En zo heeft elke provider wel wat hoor, want het is niet alleen Vodafone die daar mee te kampen heeft, zelf had ik nooit bereik in Frankrijk, bij mijn andere provider, en nu met Vodafone is het perfect.

Maar goed, heb je het advies opgevolgd? Heb je in Engeland ook een keer een ander netwerk gekozen om te zien of je daar wel beter bereik mee hebt? Misschien is er op de plek, waar jij bent, meer capaciteit bij een andere provider dan bij Vodafone zelf, of is het netwerk op dat moment gewoon beter bij een andere provider. Dus heb je het advies ook al eens uitgeprobeerd?

Begrijp je laatste opmerking en jammer dat Vodafone niet de juiste score heeft bereikt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Welkom op de Vodafone Community @Aqario

Knap irritant dat je in Engeland zo'n wispelturige verbinding ervaart! Het is zeker frustrerend als je tijdens een gesprek meermaals moet terugbellen, omdat de verbinding wordt verbroken. Zoals @Energieboy het al aangeeft zijn wij als Vodafone Nederland niet verantwoordelijk voor het netwerk in het buitenland en zijn wij daarvoor ook afhankelijk van andere providers en zendmasten daar. Om die reden kunnen we niet helaas niet garanderen dat het netwerk in het buitenland net zo is als hier in Nederland. Ik vind het ook behoorlijk stom dat dit niet is gezegd tegen je, terwijl je er juist expliciet naar hebt gevraagd. Ik kan het netwerk in Engeland jammer genoeg niet veranderen, maar wat betreft de verkeerde voorlichting kun je wel een klacht indienen. Dit hoort natuurlijk niet zo te gaan. Op deze pagina kun je online een klacht indienen. De klachtenafdeling neemt dan contact met jou op. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic