wouterkuipers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik 3g in diverse plaatsen

Beste klantenservice.

Als trouwe Vodafone klant vind ik het jammer dat ik hier een klacht moet plaatsen over het 3g bereik. Ik vind dit bereik op vele plaatsen in nederland ronduit slecht! Ook in mijn woonplaats (Grave) en omliggende plaatsen is de 3g dekking matig tot slecht (geen bereik). Het valt mij op dat met de uitrol van 4g, de 3g gewoon wat minder is geworden. Ik neem aan dat de meeste gebruikers, net als ik, nog geen 4g toestel hebben en hier dus hinder van ondervinden. Voor mijn werk kom ik op veel plaatsen in nederland en merk hier vaak het zelfde, of wél 3g ontvangst maar géén internet toegang. Whatsappen lukt vaak wel, maar het lezen en beantwoorden van mail is vaak niet mogelijk. Omdat dit voor mij wel noodzakelijk is ervaar ik dat als zeer hinderlijk.
Mijn vrouw heeft haar abonnement bij Kpn in combinatie met een zelfde toestel (iphone 4s) als mij, maar zij ondervind duidelijk minder problemen met 3g netwerken. Ik vind het jammer dat ik met een betrekkelijk duur abonnement niet de kwaliteit krijg waar ik voor betaal!!! Mijn abonnement loopt nog ruim een jaar, maar ik zal dit zeker in overweging nemen bij de keuze van een nieuwe.

Met vriendelijke groet,

Wouter Kuipers
4 Reacties 4
wouterkuipers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog geen antwoord van vodafoon. Het zou fijn zijn als er ook een email adres op de site stond zodat ik mijn vraag rechtstreeks bij de betreffende persoon kan neerleggen. Dan hoeft het niet open en bloot via dit forum.

Mvgr

Wouter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallou Wouter,

Allereerst welkom op ons forum.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met ons netwerk. We zijn druk bezig geweest (en nog steeds) om de snelheid, capaciteit, dekking en daarmee de ervaring op ons netwerk verder te verbeteren. Indien je met name op 1 vaste locatie mindere dekking ervaart, raad ik je aan om gebruik te maken van SignaalPlus. Hiermee kun je de dekking op een specifieke locatie verbeteren. Zie voor meer informatie eens SignaalPlus.nl.
wouterkuipers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is voor mij geen oplossing omdat ik veel onderweg ben. Dus een landelijk goed dekkend 3G netwerk zou fijn zijn. Maar ik merk dat dit bij Vodafone gewoon steeds minder wordt. Te veel ingezet op 4g? Wellicht is het mogelijk om hierover contact te krijgen met sales? Ik heb het gevoel nu te betalen voor iets dat ik niet geleverd krijg.

Met vriendelijke groet,

Wouter
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wouterkuipers

Als je een nieuw of een ander abonnement wilt afsluiten kun je uiteraard contact opnemen met onze sales afdeling. Voor andere vragen kun je het beste gewoon contact opnemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic