whhs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik 3G Eindhoven 5622

Sinds begin dit jaar (minimaal) heb ik zeer slechte 3G ontvangst in Eindhoven (postcode 5622, nabij Winkelcentrum Woensel).
Ontvangst is rond 1.2 MBs max (waar het rond de 6 tot 7 MBs zou moeten zijn)

Hebben meer gebruikers hier last van?
3 Reacties 3
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi whhs, allereerst wil je welkom heten op ons forum 😉

Ik heb even voor je gekeken, er is momenteel niets gaande in dit gebied. Volgens de laatste metingen is de 2G dekking goed en de UMTS dekking (op een klein gedeelte na) ook in orde.

Heb je dit alleen op die exacte locatie of ook erbuiten? Heb je de simkaart al eens in een ander toestel geplaatst om zo te kijken of het aan het toetel of de simkaart ligt?
Weet je of anderen dezelfde ervaring hebben met de dekking?


Anand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb ook problemen met het ontvangst in de postcode 5622KW. Ik ben sinds vrijdag overgestapt t-mobile naar Vodafone red 4g. Wat mij is opgevallen, is dat de batterijduur sinds het verwisselen van de simkaart, veel korter is dan met de t-mobile simkaart.
Ik heb een iphone 5s en het toestel ging met de t-mobile simkaart minimaal 2 dagen mee. Nu met een Vodafone simkaart is het toestel in mijn postcode met een dag bijna leeg. Hiermee bedoel ik van s'ochtends 6:30 uur tot 23:00 uur s'avonds. Wat mij dus opvalt, is dus dat de batterijduur buiten mijn postcode gebied langer is dan in mijn postcode gebied. Erg vreemd en ik zou graag opheldering hierover willen hebben.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Momenteel zijn er werkzaamheden op deze locatie. Abonneer je even op het volgende topic. Je zult waarschijnlijk last hebben van overbelasting. Zodra er een update komt in het topic krijg je hier een melding van. Zo blijf je op de hoogte. Excuses voor het ongemak!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic