Hallo MaartjeP,
Nergens in mijn berichten heb ik aangegeven dat het eenvoudig zou zijn om nieuwe masten te plaatsen.
In mijn bericht geef ik aan dat ik problemen ondervind met de dekking van het netwerk en door niemand bij Vodafone serieus door voel genomen.
Waarom moeten meerdere mensen zich gemeld hebben met problemen als jullie mij eerst ontelbare testen hebben laten doen? Is een individuele klacht en bewijs van de storing niet afdoende om iets te ondernemen? Het blijkt duidelijk uit mijn berichten dat er problemen zijn met het netwerk en dit niet ligt aan mijn toestel of simkaart (geen individuele klacht dus)
Vorig jaar is de slechte dekking eveneens erkend, er wordt door jullie gezegd dat een nieuw geplaatst mast (verderop) alles heeft verholpen, ik zeg van niet en buiten heb ik geen 3G dekking waar dit wel op de netwerkkaart wordt beloofd.
Er is niemand op locatie geweest om metingen te doen, de storing is bevestigd door de netwerkafdeling en een dag later ineens verholpen, wat is er precies gedaan om dit op te lossen? Ik merk nog geen verbetering namelijk! Wellicht hebben mijn buren geen Vodafone omdat deze van tevoren op de hoogte waren van de slechte dekking, of hebben jullie hen ook talloze testen laten doen dat ze heb hebben gelaten voor wat het is...?
Het antwoord van de klachtenafdeling SSV is zoals aangegeven gebaseerd op oude metingen en metingen van computer systemen, niet op werkelijke dekking van een mobiele telefoon. De netwerkkaart is net zoals RuudNL hieronder schrijft, naar mijn mening veel mooier gemaakt dan het in werkelijkheid is. (heeft iemand dit gecontroleerd?)
Het enige wat de manager van de afdeling SSV te zeggen heeft is dat ik het met de meetresultaten van Vodafone moet doen en dat het volgens Vodafone in orde is. Van zijn meerdere krijgt hij te horen dat er niets gedaan mag worden.
Graag iemand van de meerdere die dan contact met mij opneemt en mij uit gaat leggen hoe ik bij mij thuis en buiten snel kan internetten (via het 3G netwerk van Vodafone) en waarom ik elke maand ruim € 50 voor moet betalen terwijl ik niet kan bellen, laat staan mijn 1.2GB data kan verstoken...
Het contact met de SSV afdeling heeft dus geen zin, graag een andere afdeling of meerdere hiervan die mij wel kan helpen.