alxmg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht behandeld door medewerkers klantenservice

Na een enorme rekening heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te kijken wat het probleem was. Mijn abonnement is foutief in het systeem ingevoerd, vandaar de kosten. morgen is een week geleden en het probleem zou na 4 dagen zijn opgelost. Vandaag weer gebeld om te vragen waarom het nog niet rechtgetrokken is en er wordt een notitie gezet. "Er wordt aangewerkt" maar geen notitie over de rekening medewerker zegt ik moet de rekening betalen want ze kan het niet veranderen. Prima maar dit wordt niet geschreven op mijn dossier. Ik bel een andere afdeling om een betalingsregeling te treffen,maar medewerkster weigert hier aan mee te werken, sterker nog staat ze te schreeuwen aan de telefoon en wordt alleen maar boos als ik haar vraag of ze normaal kan praten. Ik kwam niet tussen, uitleggen was onmogelijk, want ze begreept mij niet, of wilde mij niet begrijpen. Omdat wat ik vertelde niet door haar collega opgenomen werd in mijn dossier geloofde zij niet wat ik zei. Ik vroeg aan haar of ze normaal vond dat alleen bepaalde dingen geschreven werden die besproken zijn. Ze werd razend en beweerde dat haar collega niks gezegd had en dat ik het verzonnen had. Vervolgens hing ze gewoon op. Mijn probleem blijft hetzelfde en er is niemand bij vodafone die hier omgeeft!
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is natuurlijk niet op zijn best gegaan zoals je uitlegt in je bericht, vervelend dat je zo door de klantenservice heen moest dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. We kunnen je helaas via het forum geen oplossing aanbieden omdat er interne informatie erbij nodig is om dit op te lossen.

Wat je het beste kunt doen is even en feedback case aan te maken via www.vodafone.nl/feedback/ je zult zo snel mogelijk bericht terug ontvangen met en passende oplossing!

We horen graag terug of je problemen via het feedback formulier zijn opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic