Rutger23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht behandeld door Vodafone

Onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone aangezien Ziggo mij een voorstel deed met betrekking tot red together. Echter was dit voorstel zo mooi dat het niet bleek te kloppen waardoor mijn abonnement veel hoger uitviel qua prijs dan aanvankelijk besproken. Vervolgens heb ik het abonnement geannuleerd en daarover twee keer gebeld met Vodafone. Toch blijf ik nu berichten ontvangen van Vodafone waarin wordt aangegeven dat ik moet betalen en anders mijn toestel wordt geblokkeerd!! Hoe zit dit en kan ik als potentiële klant niet anders worden benaderd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rutger23
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is een beetje vervelend maar hier op de community kan niemand je er mee helpen. Dit is een klanten helpt klanten community en waar jij het over hebt is echt iets wat de klantenservice van Vodafone moet oplossen. Je zou eventueel een prive berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook en vragen of die iets voor je kunnen betekenen. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Heel vervelend allemaal natuurlijk, maar hier op de community kom je niet echt veel verder met alleen klanten 😞

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rutger23
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is een beetje vervelend maar hier op de community kan niemand je er mee helpen. Dit is een klanten helpt klanten community en waar jij het over hebt is echt iets wat de klantenservice van Vodafone moet oplossen. Je zou eventueel een prive berichtje kunnen sturen via Twitter en/of Facebook en vragen of die iets voor je kunnen betekenen. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Heel vervelend allemaal natuurlijk, maar hier op de community kom je niet echt veel verder met alleen klanten 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic