svanlaar schreef:
ik wil hier ook namens mijzelf en meerdere colega's aangeven dat de ontvangst van internet in lelystad op onze mobiel telefoons nog steeds ontzettend slechte is, waarbij wij dagen geen tot zeer beperkt internet doorkrijgen. hoop dat hier snel iets aan veranderd, omdat het nu na een paar weken toch wel zeer frusterend is.
Dat kan ik me voorstellen ja. Het probleem is nog in onderzoek maar omdat we nogal uiteenlopende meldingen krijgen die betrekking hebben op diverse locaties is de oorzaak moeilijk vast te pinnen.
Je geeft aan dat je namens meerdere collega's spreekt. Zou je me misschien van iets meer informatie willen voorzien?
Ik zou graag willen weten:
- welk merk en type toestel gebruik je / gebruiken jullie?
- welke APN gebruik je? (live.vodafone.com, office.vodafone.nl, anders)
- ervaar je de problemen op 2G of 3G?
- als je het toestel op alleen 2G of alleen 3G zet, merk je dan verschil?
- welke klachten ervaar je precies? Bv: geen internet (verbindingsfout) of werkend maar zeer traag internet (heb je hier toevallig een speedtest oid van?)
- waar ervaar je ze? Op specifieke postcodes (welke?) of overal?
- wat is je mobiele nummer en wat zijn de overige Vodafone nummers die deze problemen bij ervaren?
Aangezien ik hierbij om mobiele nummers vraag is het beter om die niet openbaar te zetten, dus zou je me een privébericht willen sturen met de antwoorden op de vragen hierboven?
Hoe meer voorbeelden de technische dienst heeft, des te sneller zijn ze er achter wat er mis is.
Bvd!