Vario

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht 3g bereik in Flevoland

Word hier moe van.
Heb zakelijke abbonementen voor mij bedrijf, 9 stuks en allemaal slecht 3 g bereik waardoor vaak geen internet geraadpleegt kan worden terwijl wij dat continu nodig hebben.
 
Hoe kan dat vodafoon? want ik word er gek van!
 
Marco
21 Reacties 21
vissticksz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dronten 8251 TA en flink er omheen zowat geen normaal 3g meer te ontvangen. In huis is onmogelijk behalve op zolder.???. Tuin straat blijft maar op het E staan. Oftewel traag internet en niet te vergelijken met gewoon 3g. Probleem heerst al lang maar is tijd redelijk goed geweest. Vandaar dat ik mijn 2 x gsm abbo heb uitgebreid met een mobile wife ( zet 3g om wifi ) maar nu is dat ook niet meer mijn oplossing om te kunnen internetten of app @ thuis. Ben nu zwaar budget van 2gb over omdat telefoon zich de ziekte syncroniseert of verbindingen zoekt en het mobile wifi dan nog het beste werkt dan alleen 3g op mijn telefoon.
Nu al paar keer contact gehad hierover...maar dan steeds de zelfde vragen. Of je het op 2g ook ervaart.?? Zoniet dan daar maar op 2g zetten. Huh.?? Ik betaal 3 dus wil 3g. Tevens valt dit gebeuren van k.t ontvangst wel heel erg op na aanleiding van een reclame email van vodafone met een 3g versterker.??? A 80 of 90 euro die ik zou kunnen aanschaffen.?? Daarvoor was ontvangst wel redelijk. Zelf had ik al gedachte na dat mailtje, wedden die halen gewoon wat ontvangst weg en zo moet je wel dat ding kopen. Tot nu toe na laatste 2 weken is die gedachte nog niet weg bij mij.
Hoort vodafone mij en anderen gewoon niet 3g te kunnen leveren.? Zonder zo n ding.? Ondanks het feit dat Dronten idd wat afgelegen ligt, is het nog steeds anno 2013. Maar ik lijk terug de middeleeuwen in te gaan. Kan zelfs af en toe niet eens bellen of smsen. Mooie is sms komt terug met algemene dekkingsfout melding eraan geplakt.
Volgende maand loopt er een abbonement af en voor het eerst na jaren vodafone voel ik mij genoodzaakt om een andere provider te gaan zoeken. Dit ivm de service nu dezer dagen, niet begrijpen van het probleem. En de kosten gebruikte gb die deze maand extreem hoog zijn niet gedeeltelijk worden terugbetaald. Terwijl het niet mijn dekkingsprobleem is maar die van vodafone. Doe zelf werk via internet veilingingen en ben wel wat misgelopen door niet kunnen bieden of plaatsen. Dank u wel jongens.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi vissticksz,

Ik heb de dekking voor je nagekeken, op jouw postcode is het 3G bereik niet optimaal. Helaas kunnen we 3G niet garanderen, maar 2G daarentegen wel. Het bewust verlagen van het netwerk is nooit aan de orde geweest en dat zal ook nooit gebeuren. We willen dat iedereen zo goed mogelijk van het netwerk gebruik kan maken. Het is natuurlijk aan jouw om te beslissen of je bij Vodafone blijft of niet:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic