astridsomers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slapen Htc one M8 via dubbel tik

Ik heb gister de htc one m8 gekregen.
Ik heb begrepen dat je hem kan "laten slapen"met een dubbel tik op het scherm.
Hij doet het de ene keer wel, maar de meeste keren niet.

Wat doe ik verkeerd :((

Astrid
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @astridsomers

Wat ik zal doen is dit:
Knock Lock uit de playstore installeren.
Open de App.
Kies: Open Android service settings.
En vervolgens accept.
Klik nu op het tandwieltje in de Knock Lock app.
Open knock lock settings.
Vervolgens zet je de rode bol naar de locatie waar je de knock lock wil instellen.

Altijd Fijn als er mensen zijn, die weten dat een telefoon zuigt in sommige functies.
En je wel degelijk advies kunnen geven.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @astridsomers,

Welkom op het Forum! Zo te zien is deze vraag nog niet eerder gesteld op het Forum. Ik heb op de website van HTC gekeken en ik zie dat je dubbel kunt tikken op het lock scherm om de slaapstand te activeren. Je kunt hiervoor ook de aan/uit knop gebruiken.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @astridsomers

Wat ik zal doen is dit:
Knock Lock uit de playstore installeren.
Open de App.
Kies: Open Android service settings.
En vervolgens accept.
Klik nu op het tandwieltje in de Knock Lock app.
Open knock lock settings.
Vervolgens zet je de rode bol naar de locatie waar je de knock lock wil instellen.

Altijd Fijn als er mensen zijn, die weten dat een telefoon zuigt in sommige functies.
En je wel degelijk advies kunnen geven.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak Inderdaad! Dank je wel voor je advies. Op die manier helpen we elkaar.

De app is zeker handig maar het moet ook zonder app werken. 😉

@astridsomers We hebben het hier even getest en de slaapstand werkt alleen als dubbelklikt op je scherm als de telefoon in "lock" stand staat. Je moet dus eerst even kort klikken op je aan/uit knop en daarna dubbelklikken op je scherm.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Maartje

Ja dat is dus het hele punt: dan doe je een dubbele handdeling die nergens opslaat.
Ik snap dat jullie als Vodafone hier niks aan kunnen doen, maar dat HTC dit ontworpen heeft.

Alleen ik snap niet waarom jullie de laatste tijd de politiek correctheid van de antwoorden naar zo;n hoog niveau brengen... De klant verwacht iets anders van de functie, geef dan aub gewoon toe dat de functie zo niet werkt en bied een oplossing aan die zo wel werkt...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NetwerkFreak

Wij geven aan hoe de functie werkt zonder dat je er een app voor hoeft te installeren. Het is ook niet zo dat de functie niet werkt, deze werkt alleen op een andere manier.

Tips van anderen zijn natuurlijk altijd welkom! Daarom is het ook een forum waarop je met elkaar in discussie kunt gaan. Het is juist fijn dat iedereen zijn eigen tips & tricks hier met elkaar kan delen. 😄
yamahafz8

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Motion Launch is door middel van toestel in slaapstand twee keer tikken daarna kan je kiezen welke optie je snel wilt openen bijvoorbeeld camera,internet,telefoon,whatsapp.

Als deze functie ook toegepast zou worden als je telefoon in gebruik heb met het er gebruik van maken dan zal vaak het toestel in zijn lock schieten je tikt nou eenmaal vaker op je scherm . vandaar dat deze optie alleen werkt in slaapstand en anders niet.

Verder is de htc one m8 een top toestel waarbij je veel plezier van gaat krijgen

Groetjes

Yamahafz8
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic