tobiastheebe

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Site 1703 MD offline sinds stroomstoring

Goedenavond, wij hadden omstreeks 18:15 een korte stroomstoring in de wijk van ongeveer een minuut. Sindsdien lijkt de site waar wij normaal gesproken mee verbonden zijn (1703 MD) geen signaal meer uit te zenden.

Mijn telefoon (Samsung Galaxy S10+) met Vodafone SIM is nog net in staat (-120 dBm) om op 800 MHz een LTE-verbinding op te zetten naar 1703 DK, echter de telefoon van een kennis die net langskwam (Galaxy S9, ook Vodafone) kwam niet verder dan EDGE. Normaal gesproken heb ik prima signaal en verbind ik op 2100 MHz op circa -70 dBm.

Kunnen jullie hiernaar kijken? Bij voorbaat dank.

(Ik was van plan om dit via chat te melden maar krijg te lezen dat deze niet beschikbaar is.)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Dag Lycke, klopt helemaal. Echter lijkt de mast sinds vanochtend weer signaal uit te zenden, mijn telefoon verbindt nu weer met 1703 MD op LTE 2100 MHz met -89 dBm (4/4 balkjes). Gisteravond was dit op drie telefoons 0/4 of 1/4 balkjes, waarvan een dus terugviel naar EDGE.

Probleem opgelost dus. 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @tobiastheebe . 

Ik moet zeggen, ik moest even 3 keer knipperen met mijn ogen bij het lezen van je topic en twijfel nog steeds of ik nu wel 100% begrijp wat je bedoelt. 

Gaat het erom dat je nu met een andere zendmast connect dan eerst (en daarmee een minder goede verbinding hebt)? 

tobiastheebe
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Dag Lycke, klopt helemaal. Echter lijkt de mast sinds vanochtend weer signaal uit te zenden, mijn telefoon verbindt nu weer met 1703 MD op LTE 2100 MHz met -89 dBm (4/4 balkjes). Gisteravond was dit op drie telefoons 0/4 of 1/4 balkjes, waarvan een dus terugviel naar EDGE.

Probleem opgelost dus. 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Aah, dat is goed om te horen (lezen)! Een mooie dag gewenst 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic