idier100

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vandaag nummer overgezet

Hallo,
sinds vandaag is mijn nummer overgegaan naar vodafone!
ik krijg alleen als ik inlog op my vodafone (ook in de app) een foutcode bij mijn verbruik : BSL-14001.
Nu ben ik bang dat als ik gebruik ga maken van 4g en of mijn bundel dat ik onverwachts hoge kosten ga krijgen.
Ook vroeg ik mij af wanneer de extra's van vodafone ziggo zichtbaar worden? want als ik de postcode check doe dan staat er dat ik eerst abbonementen moet hebben (terwijl ik dit dus al heb).
ik hoop dat jullie mij met deze dingen kunnen helpen.

Met Vriendelijke Groet
Didier Driebergen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Top idier100, je gaat dan nog een reactie ontvangen van mijn collega. Dat gaat helemaal goedkomen!

Bekijk in context

12 Reacties 12
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hallo Didier!

Allereerst welkom bij Vodafone! Jammer dat je account nog niet werkt.
Is je simkaartje wel al actief en te gebruiken?

Wat betreft je extra's, deze worden na aansluiting van je abonnement tussen de 2-4 weken automatisch door het systeem aangesloten. Je hoeft hier niets voor te doen!
Na aansluiting ontvang je ook nog een smsje ter bevestiging.
idier100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor de reactie.
Ik heb het geprobeerd, ik kan gewoon bellen internet vind ik nog een beetje eng. Zeker omdat de kosten hiervan waarschijnlijk hoger zijn. Ik heb mijn voicemail ook al ingesteld. ik heb een sms gehad : Welkom bij Vodafone met dit nummer zit je nu op ons netwerk. Alleen verschijnen mijn verbruik gegevens geeft hij die fout nogsteeds.
idier100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou ik nu dan gewoon gebruik kunnen maken? Want ben bang voor onverwachtse kosten doordat het abbonement misschien officieel nog niet in is gegaan ofzo?

SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Als ik het zo lees dan kun je nu gewoon gebruik maken van je abonnement. Ik kan me voorstellen dat je niet op verassingen zit te wachten. Ik kan hier geen gegevens voor je nakijken maar mijn collegas via facebook, twitter, chat of telefonisch (1201) kunnen dit wel. Ze kunnen dan de stand van je overzetting nakijken, dan weet je het zeker! Er kan dan ook even gekeken worden naar je MyVodafone account.
idier100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook heb ik een opeens een bundel alles in een op reis wereld van 5 euro per dag terwijl ik dit nooit heb besteld of iets?? Dit schrikt mij wel een beetje!?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
De bundel zit standaard in het abonnement. Hier worden dan ook geen kosten voor berekend als de niet gebruikt wordt. Neem even via een van de kanalen die ik hierboven noem contact op, dan kijken mijn collega's graag even met je mee!
idier100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke. Ik heb contact via facebook opgenomen alleen nog geen reactie. Ik hoop dat ik mijn bundel gewoon kan gebruiken !
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Top idier100, je gaat dan nog een reactie ontvangen van mijn collega. Dat gaat helemaal goedkomen!
hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Waarom zou je zorgen maken voor wat betreft je data gebruik? De eerste 3 maanden heb je toch onbeperkte data in Nederland.
idier100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
O dat is fijn om te weten hrj dit wist ik niet! ik was eerder bang dat mijn abonnement nog niet van start was gegaan en dat ik er nog geen gebruik van kon maken en dat ik mijn verbruik in de app niet kon zien dus hoeveel ik er van heb verbruikt.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is al gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic