Gebruiker102

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds kort slecht bereik met het 4G netwerk

Ik heb tegenwoordig slecht of geen bereik met 4G. Hoe is dit mogelijk had daar eerst geen last van.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gebruiker102 ,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik raad je aan om je gebruikersnaam aan te passen. Dit is omdat het een openbare community is. Iedereen kan je 06 nummer lezen. Uit voorzorg heb ik je gebruikersnaam aangepast naar Gebruiker102. Mocht je een andere gebruikersnaam willen, dan hoor ik het graag!
Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al heel wat informatie geeft over storingen en werkzaamheden. Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor je een slecht bereik ervaart. Ik raad je aan om de stappen te doorlopen van onze Network check. Laat je weten of het gelukt is en wat de terugkoppeling van mijn collega's is?  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi,

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Dit is een open community en iedereen kan nu je 06 nummer lezen. Ik heb gevraagd of de mensen van Vodafone dit willen aanpassen.  Dus houd er rekening mee dat alles wat je hier schrijft, openbaar is!

 

Er kan een storing zijn, werkzaamheden of het weer kan parten spelen. Om dit te controleren ga je naar deze webpagina van Vodafone en als de klachten aanblijven dan kan je op die pagina ook een melding maken. Ze gaan het dan, op de juiste afdeling, voor je onderzoeken. Geef hierbij aan wat je ervaart, wat zie je betreft 4G etc.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gebruiker102 ,
Welkom op de Community van Vodafone! Ik raad je aan om je gebruikersnaam aan te passen. Dit is omdat het een openbare community is. Iedereen kan je 06 nummer lezen. Uit voorzorg heb ik je gebruikersnaam aangepast naar Gebruiker102. Mocht je een andere gebruikersnaam willen, dan hoor ik het graag!
Gelukkig lees ik dat @Energieboy je al heel wat informatie geeft over storingen en werkzaamheden. Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor je een slecht bereik ervaart. Ik raad je aan om de stappen te doorlopen van onze Network check. Laat je weten of het gelukt is en wat de terugkoppeling van mijn collega's is?  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic