Carla63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simonly abonnement

Hallo,

Ongeveer drie weken geleden heb ik voor mijn dochter een sim only internetabonnement afgesloten.
Het gaat om een 200 MB abonnement. Nu is het volgens de bedoeling dat dit abonnement ingaat wanneer de oude is verlopen. Het is bij mijn dochter het geval dat haar oude abonnement al in 2011 verlopen was. Dat zou dus moeten betekenen dat het nieuwe abonnement al ingegaan zou moeten zijn. Dit is niet het geval. Hij doet het nog steeds niet.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. De gegevens die jullie waarschijnlijk nodig hebben:
*moderator edit* je privégegevens stonden hier vermeld, dit is een openbaar bericht. Ik heb de gegevens daarom verwijderd.

Alvast bedankt.

M.v.g Carla

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Carla63 ,

Haal je gegevens direct gelijk uit je bericht voordat deze door andere misbruikt kan worden!
Ik raad je even aan om via de live chat dit te vermelden zodat zij zo snel mogelijk deze kunnen activeren en dit aan je kunnen vermelden, op het Forum kunnen we je helaas niet helpen als het gaat om privégegevens en overige.
www.vodafone.nl/support

Je gegevens uit het bericht halen doe je als volgt: Ga naar > Opties bij je bericht > Klik op bewerken en verwijder dan graag de gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic