Timmetje2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simonly abonnement overdragen en nummer wijziging

Goedemorgen, ik heb 3 maanden geleden "helaas" een simonly abonnement genomen bij vodafone maar nu wil ik deze stop zetten of overdragen naar mijn partner. Nou is mijn vraag of mijn partner haar nummer kan behouden met mijn simonly abonnement die ik aan haar wil geven?

Alvast bedankt
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Timmetje2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie kan je volledige terug vinden op de website van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Het is dus mogelijk om je contract over te dragen maar niet zo dat je partner haar nummer kan behouden met jou contract. Je zet het contract, incl. nummer over naar de nieuwe contractant. Lees hier alles over op de website.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over? Of heb je met bovenstaande bericht voldoende informatie?
30 minuten in w

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag een Lebara prepaid telefoonnummer op mijn huidige abonnement zetten (op mijn naam) en
ik wil mijn huidige nummer meenemen naar een andere provider.
Kan dat?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 30 minuten in wachtrij,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan je Lebara prepaid nummer niet op je huidige abonnement zetten. Je kan deze natuurlijk wel naar Vodafone om laten zetten met een nieuw abonnement, dat kan wel. Daarnaast kan je je huidige nummer zeker meenemen naar een andere provider. Maar daar is de regel wel dat je abonnement dan afgelopen moet zijn of je koopt deze af.

Dus wat te doen:
1) gewoon een nieuw abonnement nemen en je Lebara mobiele nummer om laten zetten naar dit nieuwe abonnement
Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

2) bij een nieuwe provider een abonnement aanvragen met nummerbehoud vanaf Vodafone (let wel op, je kan dit 120 dagen voor einde abonnement pas regelen, niet eerder). Eerder kan wel, dan moet je je contract afkopen en hiervoor kan je vragen bij de klantenservice van Vodafone wat dit gaat kosten.

Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kunnen we je via het forum nog ergens mee van dienst zijn @30 minuten in wachtrij? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic