roger7543

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simlockvrijmaken - Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.

Ik wil een BB 8520 simlockvrij maken. Ik voer alle gegevens in op het volgende formulier:

http://business.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/?

Als ik het formulier met IMEI code verstuur krijg ik de volgende melding: Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.

Ik heb dit enige tijd geleden ook al geprobeerd, zelfde probleem. Ik ben toen ook in een Vodafone winkel geweest, en ook hen lukt het niet. Wat is dit nu? Kan dit niet of willen jullie dit niet? Ik heb ook meldingen gekregen dat de IMEI code niet klopte. Er staan punten in de IMEI code op het toestel, maar die passen niet in het invoerveld, dus die laat ik weg. Kan ik het toestel bij een van jullie winkels achterlaten, zodat zij het kosteloos (!!!) oplossen? Ik ga uiteraard geen verzendkosten betalen voor een service die jullie gratis horen aan te bieden.
14 Reacties 14
xlotte-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
ik heb een blackberry en ik heb een vodafone prepaid.
Maar ik wil nu Unlocken.
Ik heb me mobiel langer dan een jaar.
Ik heb alles helemaal goed ingevuld,
en toen ik op verzenden klikte, gaf hij de fout :Het verzoek kan helaas niet worden uitgevoerd.
Kunnen jullie me helpen, ik heb het vaak geprobeerd en zou het liefst willen dat het gewoon lukt!
FroggyThroat

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat stom dat het niet werkt. Heb je de klantenservice al gebeld? Want ik neem aan dat zij dat ook moeten kunnen inzien. 
 
Groet, FroggyThroat
 
 
jmkany

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is je probleem al opgelost?
Bij mij werkt het ook niet.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi xlotte-

Is het probleem inmiddels verholpen ? Zo niet, krijg je een foutmelding op je scherm ?

Met vriendelijke groet
Maurice
Moderator
Smartphone Crew
sjoerdtje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik krijg ook de zelfde foutmelding. Via klantenservice en facebook wordt je niet serieus genomen. Wie kan mij helpen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi roger7543,

Lukt het ook niet als je een andere browser gebruikt? Het is wel de goede link in ieder geval. Als het echt niet lukt, neem dan even contact op via onze Facebook of Twitterpagina. Daar kunnen we de code voor je aanvragen.
Erick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In een nieuwe browser lukt het ook niet.

UnlockMijnTel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil deze even uppen, omdat ik precies hetzelfde probleem heb. Vorig jaar heb ik het geprobeerd en gebeurde het ook, maar omdat ik een andere telefoon kreeg maakte dat niet uit. Nu heb ik precies hetzelfde probleem en wil ik dat dit gewoon opgelost wordt. Ik heb de telefoon meer dan 2 jaar dus volgens de wet moet vodafone hem gewoon unlocken. Nou Vodafone, ik wacht!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
htheman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ook ik krijg hetzelfde foutmelding met hetzelfde type toestel. Hoe kan dit? Moet ik hier perse voor bellen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @htheman Ik raad je in dit geval inderdaad aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen dit dan verder voor je nakijken en handmatig een verzoen voor je indienen.
46529275

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik heb hetzelfde probleem.
En ik zie dat dit probleem al minimaal 2 en half bestaat!
Waarom lossen jullie het probleem op jullie website niet op, dat scheelt een hoop vragen en frustratie.
Want zoals ik het nu zie, zijn jullie aan alle kanten alleen zakken aan het vullen ipv probelemen oplossen.

Ik verwacht dan ook spoedig een oplossing, of moeten we nog een aantal jaren wachten?

Gegroet,


Anonymous
Niet van toepassing
Hey 46529275,

Ik raad je aan om eens de cookies te verwijderen van je internet browser of eventueel een andere te proberen om te zien of het dan wel werkt.

Groetjes Stevied86
keizikei

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil ook mijn telefoon simlock vrij maken, maar krijg ook elke keer deze foutmelding.
Gisteren kwamen er helemaal geen sms'jes binnen, vandaag weer wel, maar na invoeren van de IMEI kom je gewoon niet verder.
Telefoon is minimaal 3 jaar oud, start op met vodafone logo, maar vraagt om unlockcode. Simlock dus.

Gratis nummer maar geprobeerd, helaas, moet ik 0900 0940 maar bellen. Kosten 45 cent, na 10 minuten konden ze me helaas ook niet helpen, alleen als ik klant zou zijn en een 06 nummer van vodafone had.

Wat is dit toch voor gekloot? Wat een drama dat vodofone. Blij dat ik geen klant meer ben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic