teunater007

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simlock nokia e71 maar sim kaartje kwijt

Beste klantenservice,
 
Ik heb een paar jaar geleden een abbonoment bij jullie afgesloten voor 2 jaar tijd. daarna heb ik bij t-mobile een abbonoment afgesloten met een ander toestel. Helaas is dat toestel nu bij de t mobile reparatieservice, en heb ik weer mijn oude toestel nodig. Nu heb ik gezien dat ik het t mobile kaartje er niet zomaar in kan doen in verband met de simlock op het toestel. Toen heb ik op jullie site proberen de code te krijgen, maar zonder succes. Er is namelijk een sms gestuurd naar het simkaartje dat ik nergens meer kan vinden. Ik heb ook geprobeerd met my vodafone de code te krijgen, maar deze inloggegevens weet ik niet meer na 3 jaar. Kunnen jullie mij verder helpen?
 
Met vriendelijke groet,
 
Teun Kromwijk
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Teun,

Je hoeft dit niet te doen via My Vodafone. Heb je het al geprobeerd via dit online formulier?
http://voda.fo/ne/d2r2o
teunater007
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,
 
Ik heb dit al geprobeerd, maar dan sturen ze een sms bericht naar mijn sim kaartje, dat ik al 2 jaar kwijt ben. Ik heb 2 dagen geleden al contact op genomen met jullie klantenservice, en zij zouden mij binnenkort een mail met daarin de unlockcode sturen. Ik heb echter nog steeds geen bericht. Weet u hoe lang dat kan duren?
 
Met vriendelijke groet,
 
Teun Kromwijk
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Teun,

Dan vrees ik dat wij de code aan het opvragen zijn bij de fabrikant. Dit kan vaak even duren. Het is heel lastig te zeggen hoe lang dit proces duurt. Bij het ene toestel gaat het sneller als bij het andere. Ik vrees dat je toch even moet afwachten.
teunater007
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,
 
Dank u wel voor het uw snelle reactie.  Ik zal dan nog maar even moeten wachten.
Groet,
Teun
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic