JesseThomasNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaartnummer achterhalen zonder simkaart. (Nummer is geregistreerd op de Vodafone site)

Hallo mensen,
 
2 dagen geleden ben ik mijn mobiel kwijtgeraakt tijdens het hardlopen met daar in mijn vodafone simkaart.
Vandaag heb ik een nieuw mobiel ontvangen en wil graag een nieuwe simkaart van een andere provider maar wel met behoud van mijn oude nummer.
De reden dat ik wil overstappen is voornamelijk omdat vodafone mij erg veel spamberichten stuurt (en telefoontjes met aanbiedingen) en ik het gevoel heb dat het voordeliger kan.
 
Hiervoor heb ik echter mijn simkaartnummer nodig, als ik het goed heb gelezen valt die terug te krijgen als het nummer geregistreerd is aan een online vodafone acount op de vodafone site, en dat is gelukkig het geval.
 
Bij deze de vraag of iemand mij hiermee kan helpen.
 
Groetjes,
 
Jesse Thomas
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Jesse,

Welkom op ons forum!

Balen dat je jouw mobiel kwijt bent geraakt 😞 In principe kunnen wij een simnummer opzoeken aan de hand van jouw 06 nummer of andere gegevens. Is jouw 06 nummer geregistreerd op My Vodafone met naam en adres gegevens? In dat geval raad ik je aan om met een geldig ID bewijs naar een Vodafone winkel te gaan. Hier kun je eventueel ook een vervangende Prepaid simkaart aanvragen met hetzelfde 06 nummer.

Edit 02/07/2013: Even voor de duidelijkheid: Via de klantenservice is het niet mogelijk om een simkaartnummer op te vragen! Dit kan echt alleen via een Vodafone winkel na identificatie.
Jawaddxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi
 
ik ben jawad en ik heb een vraagje had namelijk blackberry en nu galaxy s3 had me simkaart laten knippen en dat stukje waar de simkaartnummer staat is in de prullebak, en mij vraag is: hoe achterhaal je simkaartnummer zonder simkaart wel met nummer?
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Jawaddxx,

Ook als je het simkaartnummer wilt achterhalen zul je even langs de Vodafone winkel moeten gaan.
Op vertoon van je legitimatiebewijs kunnen we deze gegevens voor je opvragen in ons systeem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic