farah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

Goedenavond

Ik heb een nieuwe simkaart gekocht en ben een vast klant van Vodafone
En eerst smste ik voor maar 0,09cent en nu opeens voor 0,15cent dat is toch niet normaal

En nog iet heb ook geen 5euro ontvangen
En me mobiel internet is der niet meer heb hem ook niet uit gezet en zag dat het niet meer bij me blox staat

Hoe komt dat alvast bedankt
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @farah,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ben je ook een nieuw 06-nummer gaan gebruiken? In dat geval maak je gebruik van de huidige tarieven, je betaalt op het moment van schrijven per sms € 0,15*. Je kunt wel Prepaid+ aansluiten. In dat geval ontvang je bij een opwaardering gratis tegoed, waaronder ook sms-tegoed.

Wat betreft de registratiebonus van € 5,00*, wanneer je simkaart is vervangen en je hetzelfde 06-nummer bent blijven gebruiken ontvang je de registratiebonus niet opnieuw. Alleen wanneer je een nieuwe simkaart hebt met een nieuw 06-nummer kun je hier gebruik van maken. Om de bonus te ontvangen moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Op deze website kun je het volledige overzicht vinden. Zodra aan alle voorwaarden is voldaan ontvang je de bonus automatisch.

Wat betreft je BloX geldt eigenlijk hetzelfde. Wanneer je een simkaart hebt met een nieuw 06-nummer worden de BloX van je vorige simkaart niet meegenomen. Is je simkaart vervangen en het 06-nummer gelijk gebleven? Dan zou je BloX wel moeten zijn meegenomen.

* Let op: kijk voor actuele tarieven altijd op onze website. De tarieven in berichten op ons Forum worden niet up-to-date gehouden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic