Esther67

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

Ik heb mijn nieuwe samasung galaxy s4 mini ontvangen. Gisteren naar de vodafone winkel voor een nieuwe micro simkaart. Door een medewerker goed geholpen en heeft de simkaart voor mij geplaatst. Bij thuiskomst bleek ik geen netwerkverbinding te hebben, van alles geprobeerd en van ellende maar weer terug naar de vodafonewinkel. (dichtsbijzijnde winkel ligt 10 km verderop, dus in totaal 40 km gereden om alles te laten werken) Weer een andere medewerker met de telefoon bezig en toen was het goed. Tot vanmorgen, toen gaf de telefoon ineens aan "plaats simkaart" Paar keer de simkaart erin en uit gehaald, maar dus nu vanaf vanmorgen weer niet bereikbaar voor oproepen. Ik hoop dat ik hier antwoord op kan krijgen, want steeds op en neer naar Helmond rijden naar een vodafonewinkel kost zo klauwen met geld.

Met vriendelijke groet,
Esther
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Esther, is het probleem al opgelost? Zo niet, dan raad ik aan even een berichtje op Facebook of Twitter achter te laten. Het forum is vooral bedoeld voor informatie van gebruikers onderling en we zijn hier niet ideaal ingericht om vragen over één specifiek mobiel nummer te behandelen. Via de klantenservice, dus Facebook, Twitter, onze chat gaat het heel snel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic