Het is diep teleurstellend hoe Vodafone te werk gaat.
Ik ben overgestapt van Tele2 naar Vodafone inverband met mijn ziggo abonnement. Nou heb ik mijn toestel ontvangen maar geen simkaart.
Ik heb 3 keer Vodafone gebeld maar kreeg 3 verschillende antwoorden.
De eerste vertelde me dat ik de simkaart zou krijgen bij mijn toestel maar na uitgelegd te hebben dat ik deze niet had ontvangen gaf ze aan naar een Vodafone winkel te gaan om deze te halen want ze kon me niet een toesturen.
Toen ik bij winkel aankwam gaf die weer aan dat ze me niet konden helpen omdat me nieuwe abonnement nog niet is ingegaan en of ik wou terugkomen wanneer de nieuwe abonnement is ingegaan. De winkel is pas 9:30 open en bent dan wel onbereikbaar vanaf de moment dat simkaart is verlopen bij Vodafone. Bizar. Ik zei dus omdat jullie geen simkaart kunnen activeren of toesturen ben ik een paar uur onbereikbaar. Hij kon daar niets aan doen zei die, ik gaf aan dat ik bereikbaar moet zijn en niet vind kunnen dat ik niet bereikbaar ben omdat jullie mij geen simkaart hebben toegestuurd of kunnen activeren. Ik vroeg of hij het hoofdkantoor kan contacteren en toen zei die dat hij dit niet kon. Bizar.
Na nog een keer Vodafone gebeld te hebben gaf die medewerkster weer aan dat ik de simkaart toegestuurd zou krijgen. Dit zou afgelopen vrijdag binnen moeten zijn. Je raad het al weer geen simkaart. Vraag me af of Vodafone zelf wel weet waar ze mee bezig zijn.
Aankomende woensdag verloopt mijn simkaart en heb nog steeds geen nieuwe simkaart van Vodafone en zal dus geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. Was niet verstandig om over te stappen als dit nu al zo gaat. Kan iemand aub wat voor me betekenen!!!