Netty13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart wilt niet activeren

Hi,
Ik heb gisteren geprobeerd mijn nieuwe simkaart (met abonnement en nummerbehoud) telefonisch te activeren. Toen werd er gezegd dat hij binnen 2 uur geactiveerd zou zijn. Vanochtend was hij nog steeds niet geactiveerd, dus heb ik nog een keer de helpdesk (keuzemenu) gebeld, nu kreeg ik precies hetzelfde.
Wie kan mijn vertellen wat ik kan doen zodat ik snel weer normaal kan bellen?

Vriendelijke groet,
Netty
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je het toestel daarna ook al eens opnieuw opgestart Netty13
Mocht het nog niet zijn opgelost raad ik je aan te bellen met 0800-0094 zodat mijn collega's van de klantenservice je verder kunnen helpen hiermee. Houd wel het simkaart nummer bij de hand.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Netty13,

Wat is ondertussen de status? Werkt je simkaartje nu?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic