povatu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet

Beste lezers,

Gisteren nieuw abonnement afgesloten. Vandaag microsim in Iphone 4s gedaan. Melding: geen service. Ook in mijn andere Iphone geen succes, terwijl andere Vodafone microsim wel werkt (ander abonnement). Als ik een inlog wil aanmaken op de vodafone-site, zegt deze dat mobiel nummer niet tot Vodafone behoort... Vreemd allemaal. Wat te doen? Heb de telefoon morgen nodig en in de Vodafone winkel verzekerde ze me dat de sim al actief zou moeten zijn.

Groet Pol
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Via een bedrade, vaste telefoonlijn kun je bellen naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 0900-0940
Dat nummer is ook te bereiken via een smartphone die je van iemand hebt geleend.

Hier op het Vodafone Forum kunnen wij jou niet verder helpen omdat het een individuele kwestie betreft. En onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts niet bevoegd zijn om Vodafone SIM-kaarten op afstand te activeren.
Ik verzoek je dringend om in het vervolg GEEN kwesties meer op het Forum te plaatsen, waarbij het antwoord redelijkerwijs niet gegeven kan worden door onafhankelijke Forum-leden. Zie ook de Forum-voorwaarden, de Huisregels voor dit Forum en de Forum-instrukties.

Het Vodafone Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten. En niet voor individuele kwesties. En niet voor SIM-kaart-aktiveringen. En ook niet voor klachten!

Houd hier in het vervolg rekening mee.
Dank je!

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Via een bedrade, vaste telefoonlijn kun je bellen naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 0900-0940
Dat nummer is ook te bereiken via een smartphone die je van iemand hebt geleend.

Hier op het Vodafone Forum kunnen wij jou niet verder helpen omdat het een individuele kwestie betreft. En onafhankelijke Forum-leden en Forum-Experts niet bevoegd zijn om Vodafone SIM-kaarten op afstand te activeren.
Ik verzoek je dringend om in het vervolg GEEN kwesties meer op het Forum te plaatsen, waarbij het antwoord redelijkerwijs niet gegeven kan worden door onafhankelijke Forum-leden. Zie ook de Forum-voorwaarden, de Huisregels voor dit Forum en de Forum-instrukties.

Het Vodafone Forum is een Community voor en door Vodafone Klanten. En niet voor individuele kwesties. En niet voor SIM-kaart-aktiveringen. En ook niet voor klachten!

Houd hier in het vervolg rekening mee.
Dank je!

Succes!

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic