Thom88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet

Waarom doet mijn simkaart het niet, sterker nog gebeurt er niets op de site als ik klik op "activeer mijn simkaart" Het simkaart nummer komt toch echt overeen.
6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Thom88

Welkom op de Community!
Gaat het om een nieuwe simkaart die je probeert te activeren of gaat het om een simkaart die al actief is?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hahaha als die actief is hoef je toch niet meer te activeren, zal vast een denk fout maken, dus leg maar uit Steven ...Gr
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Thom88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag van Steven, is het een nieuwe SIMkaart of een gebruikte SIMkaart waar je moet activeren? Gaat het om een PUKcode of gewoon een nieuw werkende nieuwe SIMkaart? Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of een chat te starten en dan kunnen deze mensen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Wie weet kunnen ze het dan ook zo voor je oplossen.
Laat dan nog even weten of het is gelukt of niet, bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
PredRob dit hoeft niet perse en is dan ook zeker geen denkfout. Het is namelijk mogelijk om je nummer te pauzeren. De simkaart kan geblokkeerd zijn etc. Vandaar ook mijn vraag of het om een nieuwe of een oude gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Thom88 is het inmiddels gelukt of heb je hierover contact opgenomen met mijn collega's van de klantenservice?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic