Wat bedoel je met; andere aansluiting wel gewoon actief?
Dat je oude simkaart, van je andere provider, nog wel werkt? Want dan zit je nog op het oude netwerk, bij je oude provider. Dan zou je bij hun eens moeten informeren wat er aan de hand is en waarom het nog niet goed is overgezet.
Of bedoel je met andere aansluiting het andere Red Together abonnement, dan wel gewoon actief is? Bat betreft betalingen, deze abonnementen staan los van elkaar. Goed, ze gebruiken de zelfde data, maar de abonnementen staan los van elkaar. Als het is wat Cecilia zegt, dan kan het dus goed zijn dat het daarom niet werkt. Wie weet ligt het toch daaraan.
Wat Cecilia ook al schreef: Mocht je nog steeds problemen ervaren dan wil ik je aanraden om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice via de chat of 0800-0094. Deze mensen kunnen direct in het systeem kijken en je advies geven wat je moet doen. Misschien is het wel alleen de betaling en ben je er zo mee klaar en kan je het weer gebruiken 🙂