MarijkeWarnaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart vervangen

Deze week nieuwe Iphone6 gekocht. Naar Vodafone winkel gegaan en daar voor die Iphone een nieuwe simkaart gekregen, de oude van de Iphone4 past immers niet.. Thuis die nieuwe kaart erin gezet, een eitje zou je zeggen. Niets van dat alles, toen raakte ik verstrikt in de VODAFONE helpdesk. De nieuwe simkaart werkte niet. Een aardige jongeman, ze zijn allemaal aardig, verteld me eergisteren dat er een technische storing was geweest en dat over 48 uur alles geregeld zou zijn, Ik moest wel een reeks nummers oplezen van het kartonnetje waar de nieuwe simkaart in zat. En je raadt het al, na 48 uur, met mijn nieuwe iphone kon ik nog steeds niet bellen. Uiteraard weer met Vodafone gebeld en opnieuw een vriendelijke jongeman aan de telefoon. Volgens hem kunnen ze de nieuwe simkaart niet activeren omdat ik op 19 augustus een nieuw abonnement heb afgesloten bij Vodafone. Wie herkent dit verschijnsel of word ik gewoon in de maling genomen door een ondeskundig helpdesk. Ik wil nu al bellen met mijn oude abonnement en nieuwe simkaart en niet wachtren tot 19 augustus. Wie weet hoe dit op te lossen is.
Vast bedankt Marijke Ps heb ik misschien een foutje gemaakt bij het oplezen van al die hele kleine cijfers? Maar dan nog,.. Dan had de tweede keer dat ik belde dat toch duidelijk moeten worden.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Misschien dat in de winkel en nieuwe simkaart kan worden meegegeven en dat deze ook daaro geactiveerd wordt. In de meeste gevalen lukt het dan wel! Ook andere hadden in en bepaalde periode erg veel last met het activeren van de sim maar na en bezoek aan de winkel is dit snel opgelost!

We horen het graag van je terug!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@MarijkeWarnaar

In sommige gevallen is het inderdaad zo dat er een order open staat, waardoor we geen nieuwe simkaart kunnen activeren. Het duurt dan 48 uur totdat we de nieuwe simkaart wel kunnen activeren. Aangezien je het zelf ook over die 48 uur hebt vermoed ik dat dit de reden is. Ik raad je aan om even contact op te nemen via Twitter of via Facebook zodat wij het daar voor je kunnen nakijken.

Aangezien andere forumgebruikers verder niet echt kunnen helpen met dit issue zal ik dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic