thisisjazzy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart verloren buitenland

Beste,

Momenteel woon ik iets minder dan een half jaar in het buitenland. Mijn huidige vodafone abonnement staat op time-out en ik maak gebruik van een andere simkaart. Mijn simkaart ben ik helaas sinds een aantal dagen verloren. Allereerst wil ik jullie dus vragen om deze te blokkeren. Helaas deed ik nog wel geld overmaken via deze sim kaart. Ik neem aan dat als ik een nieuwe simkaart aanvraag dat deze naar mijn thuisadres in Nederland verzonden wordt?
Zijn er nog andere alternatieven?

Mijn tweede vraag is dat jullie in juni extra abonnementskosten hebben afgeschreven in verband met het time-out tarief. Nu hebben jullie in juli de volledige abonnementskosten van mijn rekening gehaald terwijl mijn abonnement op time-out staat waar ik ook voor betaald heb. Mijn verzoek dus om dit gehele bedrag van juli terug te storten of anders boek ik deze zelf terug.

Alvast bedankt.

Mvg,

Dhr. S. Lachman
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@thisisjazzy

Met deze vragen kunnen wij jou via het forum niet helpen. 😞 Dit is namelijk geen plek voor klantenservice-gerichte vragen.Ik heb via het forum geen toegang tot je persoonlijke gegevens dus ik kan er niet inhoudelijk op in gaan. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat zij jouw simkaart kunnen blokkeren. Het is namelijk belangrijk dat dit meteen gebeurt.

Mijn collega's kunnen dan ook voor je nakijken waarom er toch abonnementskosten zijn afgeschreven. Ik sluit je topic omdat andere forumgebruikers je hiermee ook niet kunnen helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic