kvanderveekens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart portering en service in buitenland

5 augustus zou mijn nummer omgezet worden naar Vodafone, echter na een telefoontje bleek dat er een fout gemaakt was en dat de portering niet was gelukt. Nu na een week en een aantal telefoontjes verder is de constatering dat de simkaart niet geactiveerd kan worden aangezien ik in het buitenland zit momenteel. Maar ik heb mijn nieuwe (zakelijke) nummer nodig aangezien al mijn relaties dit nummer hebben. Is het echt zo dat als de portering wel is gelukt dat een sim kaart eerst contact moet maken met Vodafone in Nederland voordat deze verder actief kan zijn in europa? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Hoi @kvanderveekens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je vraag of het echt zo is dat je simkaart alleen in Nederland geactiveerd kan worden is met Ja te beantwoorden. Ligt je simkaart nog in Nederland dan kan je deze hier activeren en naar je op laten sturen. Heb je de simkaart met je mee in het buitenland dan is het niet mogelijk om deze te activeren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12128Posts
  • 3535Oplossingen
  • 3156Likes

Hoi @kvanderveekens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je vraag of het echt zo is dat je simkaart alleen in Nederland geactiveerd kan worden is met Ja te beantwoorden. Ligt je simkaart nog in Nederland dan kan je deze hier activeren en naar je op laten sturen. Heb je de simkaart met je mee in het buitenland dan is het niet mogelijk om deze te activeren. 

kvanderveekens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je snelle reactie en uitleg. Dan leg ik mij er bij neer dat dit niet op korte termijn op te lossen is. Nogmaals bedankt voor de bevestiging.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic