DEN

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart omruilen

Ik heb in een andere webshop een microsim van vodafone voor smartphones besteld, maar heb er vervolgens
een voor tablets besteld, waarmee ik niet kan bellen of sms'en. Kan ik deze simkaart in een vodafone winkel omruilen
tegen een 'normale' microsim? En kan je die gewoon kopen in een vodafone winkel?
 
Alvast bedankt!
 
DEN
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
DEN schreef:
Ik heb in een andere webshop een microsim van vodafone voor smartphones besteld, maar heb er vervolgens
een voor tablets besteld, waarmee ik niet kan bellen of sms'en. Kan ik deze simkaart in een vodafone winkel omruilen
tegen een 'normale' microsim? En kan je die gewoon kopen in een vodafone winkel?
 
Alvast bedankt!
 
DEN
Ja, je kan in een Vodafonewinkel gewoon de correcte microSIM aanschaffen. Ruilen zal niet lukken, aangezien je natuurlijk de SIM die je nu hebt, niet in die winkel hebt gekocht, dat zal dus enkel bij de webshop zelf kunnen werken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
DEN schreef:
Ik heb in een andere webshop een microsim van vodafone voor smartphones besteld, maar heb er vervolgens
een voor tablets besteld, waarmee ik niet kan bellen of sms'en. Kan ik deze simkaart in een vodafone winkel omruilen
tegen een 'normale' microsim? En kan je die gewoon kopen in een vodafone winkel?
 
Alvast bedankt!
 
DEN
Ja, je kan in een Vodafonewinkel gewoon de correcte microSIM aanschaffen. Ruilen zal niet lukken, aangezien je natuurlijk de SIM die je nu hebt, niet in die winkel hebt gekocht, dat zal dus enkel bij de webshop zelf kunnen werken.
DEN
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, maar ik kon geen microsim aanschaffen. Ben inmiddels overgestapt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic