ClaireH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart nog steeds niet geleverd

Hoi,

Ik heb meer dan een week geleden een simkaart besteld.
Ik heb hier geen bevestigingsmail van gehad (deze zit ook niet in de spamfolder), maar toch is het geld van mijn rekening gegaan. Aangezien ik geen mail heb gehad, kan ik mijn zending niet traceren.
Hoe lang moet ik nog wachten tot mijn simkaart aankomt, voor ik contact op neem met vodafone?




3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Dus je hebt ook geen bevestingsmail ontvangen? Kijk dit nog even na vandaag als je dan nog steeds niks hebt ontvangen neem dan even contact op met de klantenservice, wij kunnen niet deze mail voor je versturen via het forum. De klantenservice kan dan ook gelijk even de status ervan controleren en tevens de mail naar je te versturen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Zoals SamsungExpert al aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken. Dat kan via de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic