Void

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet meer actief?

Het probleem is als volgt:

Sinds 4 dagen ben ik niet meer bereikbaar op mijn telefoon en kan ik alleen nog maar gebruik maken van noodoproepen.

Inmiddels heb ik de volgende dingen gedaan:
- Op dag 2 een Simswap gedaan in een Vodafone winkel. 48uur verder doet ie het nog steeds niet.
- Op dag 3 en 4 meerdere toestellen geprobeerd om te kijken als de simkaart het doet. Dit heeft geen succes.
- Mijn telefoon meerdere keren herstart.
- Handmatig/automatisch proberen verbinding maken met Vodafone.

Dit heeft allemaal niet geholpen.


Mijn conclusie:
Eind Januari heb ik nummerbehoud aangevraagd en mijn nummer word op 3 mei vrij gegeven en overgezet naar mijn abonnement.

In mijn Vodafone account staat nu dat ik 2 abonnementen heb op 1 naam/adres heb staan waaronder dus mijn huidig Vodafone nummer en het nummer die op 3 mei vrijkomt die tenslotte van een andere provider is. Kortom: 2 verschillende nummers staan geregistreerd in My Vodafone.

Kan het zijn dat Vodafone mijn huidig nummer op non actief heeft gesteld door de nummer overdracht die pas op 3 mei vrij komt? (Ik denk namelijk dat dit het probleem is)

Wellicht is er wel een geheel andere reden en is mijn aanname helemaal niet van toepassing. Graag hulp!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat hebben ze precies in de winkel gedaan Void en kun je eens de stappen doorlopen via http://voda.fo/ne/3ugam?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Void
Welkom op de Community!
Dat is apart! Als je namelijk nummerbehoud aanvraagt, kan er niks met het andere nummer gebeuren.

Je geeft aan dat je alleen maar noodoproepen kan doen met je huidige nummer. Ik zie wel in de screenshot 4G voorbij komen. Kun je wel internetten?
Void
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Void
Welkom op de Community!
Dat is apart! Als je namelijk nummerbehoud aanvraagt, kan er niks met het andere nummer gebeuren.

Je geeft aan dat je alleen maar noodoproepen kan doen met je huidige nummer. Ik zie wel in de screenshot 4G voorbij komen. Kun je wel internetten?

Hoi Steven

Ik maak gebruik van dual sim dus dat 4g icoontje is van mijn andere simkaart! Dus niet van toepassing in dit probleem.

Op je vraag te beantwoorden: Nee niets is mogelijk, kan enkel gebruikmaken van noodnummers
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah ok, en werkt de simkaart in een ander toestel wel?
Mocht dit niet het geval zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter, zodat wij met je mee kunnen kijken. Zorg ervoor dat je het simkaartnummer dan bij de hand hebt.
Laat je weten of het gelukt is?
Void
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Ah ok, en werkt de simkaart in een ander toestel wel?
Mocht dit niet het geval zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter, zodat wij met je mee kunnen kijken. Zorg ervoor dat je het simkaartnummer dan bij de hand hebt.
Laat je weten of het gelukt is?


Ben langs de Vodafone winkel gegaan, ook daar niet verder gekomen.. Wat nu?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat hebben ze precies in de winkel gedaan Void en kun je eens de stappen doorlopen via http://voda.fo/ne/3ugam?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de stappen doorlopen die Steven voorstelde Void ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic