Andre68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Simkaart niet geregistreerd na overstap

Beste allemaal,

 

Ik ben nieuw hier, heb vorige week een Vodafone abonnement besteld en keurig netjes de Simkaart ontvangen. Mijn nummer zou op 18 augustus overgezet worden van mijn oude provider.

Ik ben nu al de hele dag aan het proberen om met mijn nieuwe simkaart aan de slag te gaan, maar iedere keer als ik deze in mijn telefoon stop, krijg ik de melding dat de kaart nog niet geregistreerd staat.

Geprobeerd een account aan te maken in My Vodafone, maar als ik dat probeer, krijg ik de mededeling dat mijn mobiele nummer niet bekend is bij Vodafone.

Ook via de klantenservice geprobeerd, maar daar krijg ik instructies waar ik niet verder mee kom.

Doe ik iets verkeerd? Ben ik gewoon te ongeduldig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andre68 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, je bent ongeduldig. Tenminste, normaal kan het een hele dag duren voor een nummer omgezet is. Soms gaat het snel en soms duur het wat langer. Dus het kan nog alle kanten op. 

Het aanmaken van een My Vodafone account moet je echt nog niet doen. Dit kan het proces ook vertragen en heeft toch geen zin want bij het aanmelden krijg je een sms bericht en die kan je niet ontvangen. Eigenlijk moet je gewoon je oude simkaart er net zo lang in laten tot die het niet meer doet, en dan de simkaart van Vodafone erin. 

Gewoon geduld hebben en dan krijg je geen spijt. Het komt allemaal wel goed! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Andre68 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, je bent ongeduldig. Tenminste, normaal kan het een hele dag duren voor een nummer omgezet is. Soms gaat het snel en soms duur het wat langer. Dus het kan nog alle kanten op. 

Het aanmaken van een My Vodafone account moet je echt nog niet doen. Dit kan het proces ook vertragen en heeft toch geen zin want bij het aanmelden krijg je een sms bericht en die kan je niet ontvangen. Eigenlijk moet je gewoon je oude simkaart er net zo lang in laten tot die het niet meer doet, en dan de simkaart van Vodafone erin. 

Gewoon geduld hebben en dan krijg je geen spijt. Het komt allemaal wel goed! 

Andre68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Energieboy 

 

Dank voor je antwoord. Ik heb zojuist begrepen dat de simkaart pas vanavond geactiveerd wordt door Vodafone. Ik was dus inderdaad te ongeduldig...

Dus probleem is opgelost. ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Andre68 wrote:

Beste @Energieboy 

 

Dank voor je antwoord. Ik heb zojuist begrepen dat de simkaart pas vanavond geactiveerd wordt door Vodafone. Ik was dus inderdaad te ongeduldig...

Dus probleem is opgelost. ?

Geen probleem. 
Ik begrijp wel dat je staat te springen om over te stappen naar Vodafone ??. Nog even geduld hebben en dan lekker genieten. 

Mocht je nog vragen hebben dan weet je de community te vinden. Veel plezier! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Andre68 . Welkom hier en welkom bij Vodafone!

Ik hou wel van ongeduldige mensen. Het is vaak een resultaat van enthousiasme en dat is alleen maar goed natuurlijk ^^. Werkt het allemaal, inmiddels? :-). 

Andre68
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Lycke Vodafone ,

Ja, het werkt inmiddels. Dus ik was zeker iets te enthousiast en ongeduldig ☺.

Ik ben nogal een Pietje Precies in dat soort zaken. Als mij verteld wordt dat het op 18 augustus werkt, en men zet daar geen tijdstip bij, dan verwacht ik dat hwt 's ochtends vroeg al werkt en niet pas tegen middernacht.

Noem het een afwijking, iedere gek zijn gebrek... ??

Afijn, het werkt en daar ben ik blij mee!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic