Kikiris

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet geactiveerd

Hoi Vodafone,

Gisteren zou er een nieuw abbonement van mij in moeten zijn gegaan. Helaas werkt de simkaart nu nog steeds niet. Ook mijn oude simkaart werkt niet meer, wat betekent dat ik twee onwerkzame simkaarten heb en daarmee ook niet mobiel bereikbaar ben. Nu heb ik op MijnVodafone gekeken, en die zegt dat er geen probleem zou moeten zijn. Ook de FAQ zegt dat mijn simkaart automatisch zou moeten werken. Zou het dat niet doen, dan moest ik de klantenservice bellen. Helaas krijg ik daar alleen een computer aan de telefoon die me verteld dat ik op de website moest kijken, wat ik dus al gedaan had. Nu heb ik het eigenlijk best nodig om gewoon mobiel bereikbaar te zijn, dus ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

Groetjes,
Iris
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Welk nummer heb je gebeld? Probeer eens 1201 te bellen of met een ander toestel 0800-0094
Mijn collega's kunnen in de systemen kijken waar het mis gaat. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat vanuit hier ik niet in de systemen kan. Je kan het eventueel ook via de chat of Facebook proberen. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
Kikiris
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1201 werkt niet zonder werkende simkaart, en ik heb geen ander Vodafone toestel in de buurt. Ik heb het andere nummer inderdaad wel gebeld, maar daar krijg ik dus alleen een computer aan de lijn, waarna de verbinding verbroken wordt. Als je me kan vertellen hoe ik daadwerkelijk iemand aan de lijn kan krijgen, dan ben ik al een stuk verder geholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Welke optie heb je gekozen in het menu? Heb zojuist namelijk ook met het nummer gebeld en krijg wel een collega aan de lijn.
Kikiris
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het geprobeerd via simkaart activeren, bij abbonementen en het toestel. Meerdere opties dus, maar geen die mij verder hebben geholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Bel anders eens 31654500100 optie 3 en dan optie 3.
Kom er namelijk wel gewoon door .
Kikiris
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het net geprobeerd, maar er wordt mij dan gezegd dat momenteel niemand mij te woord kan staan en het nummer alleen bereikbaar is tijdens kantooruren.
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt en als je dan langer aan de lijn blijft krijg je iemand aan de lijn (in dit geval of mijn collega of ik).

Kikiris
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij hangt automatisch op bij mij..
Anonymous
Niet van toepassing
Heb meerdere malen het 06 nummer gebeld, kom gewoon er door heen. Verder is er op dit moment ook geen storing want andere klanten komen er ook gewoon door heen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Kikiris is het nog gelukt?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic