Leonchantal

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart foutmelding,

Sinds een tijd heb ik meermaals foutmeldingen boven in mijn scherm. 

Als ik me netwerkinstellingen een paar keer reset doet hij het uiteindelijk weer maar na een aantsl geeft hij de melding weer. 

Het is een simkaart teken met een uitroepteken.

Heeft iemand hier om ervaring mee? 

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leonchantal 
Probeer je simkaart eens in een ander toestel, kan je zien of je het probleem daarin ook hebt. En stop dan een andere simkaart, het liefst ook een Vodafone, in je eigen toestel. Dan kan je zien waar het aan ligt. 

Eventueel even in vliegtuig modes zetten of even een keertje wisselen van provider en dan weer terug naar Vodafone NL. Je kan ook nog even controleren of er een storing is, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

En anders morgen nog even langs een Vodafone winkel gaan. Wie weet kunnen die nog even kijken wat er aan de hand is. Misschien is het nodig om je simkaart om te wisselen. 

Leonchantal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn al keer naar een Vodafone winkel gegaan die kende het teken niet. 

Morgen even proberen in andere telefoon punt is alleen dat het teken nu weer weg is dus even wachten tot het teken er weer staat. 

Gekke is dat ik dan ook niet kan bellen maar wel. Op wats ap kan appen en bellen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oké, succes en we horen het wel ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het kunnen oplossen @Leonchantal?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @Leonchantal.

Leonchantal
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry voor late reactie. 

Melding nu al 3 dagen nket gehad maar dit gebeurt wel vaker en dan ineens komt het weer. 

Is dan op te lossen door alle netwerkinstellingen te resetten en dan telefoon opnieuw opstarten 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vaak wel. Het kan ook zijn dat de aanmelding op het netwerk verouderd is. Dit kun je verhelpen door af en toe het toestel opnieuw op te starten @Leonchantal 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was deze informatie voldoende voor jou @Leonchantal ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic