Pauline1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart doet het niet + kosten

Goedeavond,

Gister heb ik in de winkel een nieuwe simkaart opgehaald. Tot mijn verbazing moest ik hier 20 euro voor afrekenen, terwijl ik eerder al (voor 1 jan) gebeld had. Tijdens dit gesprek heeft de medewerker mij er niet op gewezen dat het ineens 20 euro zou kosten, wat ik sowieso niet vind kunnen aangezien ik al jaren klant ben en jullie genoeg in rekening brengen. Slechte service! Kunt u mij hierin tegemoed komen? Aangezien de medewerker mij dit had moeten vertellen naar mijn inziens.

Tevens probeer ik mijn telefoon te installeren, maar wanneer ik de code moet invoeren om de sim te ontgrendelen lukt dit niet, hoe kan dit? Mij was verteld dat de kaart het na een paar uur zou doen!

Hoor t graag,

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Pauline
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Een simkaart kost inderdaad 20 euro. Er zijn uitzonderingen waar deze bij gratis wordt gegeven.
Voor beide issues raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zorg ervoor dat je het klantnummer bij de hand hebt. Deze kun je terug vinden op een factuur of my Vodafone. Tevens raad ik je aan om het simkaart nummer bij de hand te houden.
Mijn collega's gaan dan met je mee kijken wat er mis gaat bij jouw nieuw simkaart.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je vernomen Pauline1988 . Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic