skooijman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart buitenland

Beste allemaal,

Ik ben sinds drie weken studerende in Hongarije, en heb mijn oude abonnement bij tele2 aangehouden voor nummerbehoud, maar gebruik deze bundel niet. Een extra abonnement hier nemen heb ik nu gedaan maar ik betaal nu dus dubbel. Ik wil graag overstappen naar een vodafone RED abonnement zodat ik nummerbehoud heb, en hier gewoon kan internetten. Echter, kwam ik erachter dat ik mij moet identificeren bij overname van de simkaart. (Mijn ouders komen over 3 weken langs dus kunnen die meenemen vanuit NL) maar zij kunnen de simkaart dus niet ontvangen. Mijn vraag is of er een andere mogelijkheid is? Namelijk de simkaart op naam van een van mijn ouders zetten zodat hij wel in ontvangst genomen kan worden? Is hierbij wel nummerbehoud mogelijk?

Ik hoor graag een oplossing, want wil graag overstappen en betaal me nu scheel aan twee abonnementen...

Groetjes, Sterre
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi skooijman, welkom op het Vodafone Forum. Als je ouders dat willen doen dan kunnen zij het abonnement op hun naam zetten. Achteraf is daarna altijd nog een overname mogelijk. Kijk hiervoor op http://voda.fo/ne/8eg07. Dat kost wel eenmalig € 14,74 (incl. btw). Er is helaas geen andere makkelijk uitvoerbare oplossing.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic