marreko

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Goede avond ik heb vanavond een note 3 ontvangen, mijn oude sim past er niet in dus de bijgeleverde er in gedaan.
nu kan ik die tel maar tot 18.00 activeren, er staat in de brief dat dit ook via my vodafone zakelijk kan maar daar kan ik niet vinden hoe dat moet.
Kan hij nu geactiveerd worden of moet ik wachten tot maandag ?
Ik ga morgen naar het buitenland dus zal mooi zijn als hij nu wel geactiverd kan worden via my vodafone zakelijk of op een andere manier.
bvd en mvg marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

Zou je misschien dit Topic Als oplossing accepteren zodat andere hiervan op de hoogte zijn en weten welk bericht de oplossing is.
Kudos worden gewaardeerd :).

Bekijk in context

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi! @marreko,


Als je wilt kan het ook via de Vodafone chat of via de andere online kanalen zoals, Twitter & Facebook!
Hopelijk dat deze manieren werken!

Laat je het nog even weten?
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi bedankt voor je antwoord, ik heb via een twitter collega doorgekregen hoe het moest via my vodafone
ik heb de simkaartgegevens dus veranderd via nummerbeheer maar nog geen bereik, ik zet hem nu even uit en aan en kijk wat er gebeurt.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

Geen dank hoor :). Laat je me het weten! Als je het toestel uitzet doe dit voor 2 minuten en als de simkaart er ook uit kan doe dit dan ook voor 2 minuten en herstart je toestel opnieuw op.
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is gelukt na een update voor de note startte hij opnieuw op en had ik verbinfding, hoe kan je zien of je 3g of 4h hebt op een note 3 ik zie de 5 streepjes maar geen 3g of 4g klopt dat ?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

In principe zou je gewoon naast de streepjes het 3G of 4G teken zien?
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
klopt omdat wifi aanstaat zie ik natuurlijk niets, bedankt en fijn weekend
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

Zou je misschien dit Topic Als oplossing accepteren zodat andere hiervan op de hoogte zijn en weten welk bericht de oplossing is.
Kudos worden gewaardeerd :).
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede avond, ik heb nog een andere vraag, ik heb sinds gisteren mijn nieuwe sim kaart kunnen activeren in een nieuwe note 3 , ik ben van ondernemersbundelweb of zoiets naar een zakelijk red abbo gegaan.

Ik zie als ik zonder wifi werk alleen maar 3g of h+ maar nog geen enkele keer 4g, ook niet op een terras waar ik vanmiddaqg zat in noordwijk waar diverse mensen naast me wel 4g hadden.

komt dit omdat het abbonement nog niet is overgegaan ?
bvd en mvg marco van der voort
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @marreko ,

Staat 4g al aan op je toestel?
Linkje naar een handige plaatjes tutorial 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi!

Het officiële Topic staat hiero, http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/3g-en-h-ipv-4g/td-p/144143
Dit is en dubbele post.

Staats123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem 😞
Via Facebook al een berichtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
Wil graag mijn nieuwe iphone 5s gaan installeren!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @Staats123 ,

Als ik wat voor je kan doen qua de instellingen voor je toestel help ik je graag.
Je kunt en antwoord ontvangen binnen 48 minuten via de online kanalen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi! @marreko,


Als je wilt kan het ook via de Vodafone chat of via de andere online kanalen zoals, Twitter & Facebook!
Hopelijk dat deze manieren werken!

Laat je het nog even weten?
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi bedankt voor je antwoord, ik heb via een twitter collega doorgekregen hoe het moest via my vodafone
ik heb de simkaartgegevens dus veranderd via nummerbeheer maar nog geen bereik, ik zet hem nu even uit en aan en kijk wat er gebeurt.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

Geen dank hoor :). Laat je me het weten! Als je het toestel uitzet doe dit voor 2 minuten en als de simkaart er ook uit kan doe dit dan ook voor 2 minuten en herstart je toestel opnieuw op.
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is gelukt na een update voor de note startte hij opnieuw op en had ik verbinfding, hoe kan je zien of je 3g of 4h hebt op een note 3 ik zie de 5 streepjes maar geen 3g of 4g klopt dat ?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

In principe zou je gewoon naast de streepjes het 3G of 4G teken zien?
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
klopt omdat wifi aanstaat zie ik natuurlijk niets, bedankt en fijn weekend
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @marreko ,

Zou je misschien dit Topic Als oplossing accepteren zodat andere hiervan op de hoogte zijn en weten welk bericht de oplossing is.
Kudos worden gewaardeerd :).
marreko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede avond, ik heb nog een andere vraag, ik heb sinds gisteren mijn nieuwe sim kaart kunnen activeren in een nieuwe note 3 , ik ben van ondernemersbundelweb of zoiets naar een zakelijk red abbo gegaan.

Ik zie als ik zonder wifi werk alleen maar 3g of h+ maar nog geen enkele keer 4g, ook niet op een terras waar ik vanmiddaqg zat in noordwijk waar diverse mensen naast me wel 4g hadden.

komt dit omdat het abbonement nog niet is overgegaan ?
bvd en mvg marco van der voort
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @marreko ,

Staat 4g al aan op je toestel?
Linkje naar een handige plaatjes tutorial 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi!

Het officiële Topic staat hiero, http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/3g-en-h-ipv-4g/td-p/144143
Dit is en dubbele post.

Staats123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem 😞
Via Facebook al een berichtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
Wil graag mijn nieuwe iphone 5s gaan installeren!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hi! @Staats123 ,

Als ik wat voor je kan doen qua de instellingen voor je toestel help ik je graag.
Je kunt en antwoord ontvangen binnen 48 minuten via de online kanalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic