Dag allemaal,
Ik ben ten einde raad. Ik ben behoorlijk zelfredzaam online, maar ik kom er niet meer uit. Mijn moeder heeft een nieuwe prepaid nano-simkaart voor haar nieuwe smartphone ontvangen en ik probeer nauwlettend in de instructies op te volgen (van de brief) voor het activeren van de nieuwe simkaart, maar ik word steeds binnen My Vodafone van het kastje naar de muur gestuurd. Dan staat er bijvoorbeeld 'klik hier voor het activeren van de nieuwe simkaart'. Dan doe ik dat (een keer of 15), maar het enige dat je dan te zien krijgt zijn de huidige simkaart gegevens.
Hoe moet ik de nieuwe nano simkaart activeren? Ik kom er binnen My Vodafone niet uit. Ik heb zelfs Coolblue gebeld, die zijn gewoon bereikbaar, maar konden (begrijpelijk) mij niet verder helpen.
En er zijn genoeg Vodafone winkels open op zondag, maar die zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat is nog een extra frustratie. Ik ben benieuwd binnen hoeveel tijd hier een antwoord komt.
Bvd, Maarten