Hallo,
Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart aangevraagd. Maar ik krijg deze nieuwe simkaart niet geactiveerd, wat kan ik doen?
Groetjes,
Laura
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Krichelberg . Welkom hier!
Ik wilde voor je aan de slag maar zie dat je inmiddels contact gehad hebt en de kaart geactiveerd is. Top! Werkt alles nu? 🙂
Hoi @Krichelberg
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat het je niet lukt. Normaal gesproken moet deze toch al geactiveerd zijn, als die nieuw is. Bij een verlenging verwacht ik het eigenlijk ook, maar het kan zijn dat je deze moet activeren. Je kan deze activeren via je My Vodafone en als dit niet lukt dan kan je ook de klantenservice bellen of chatten. Wil je dit niet, en wil je wachten op een Vodafone medewerker, dat kan ook. Deze komen elke dag langs de Community om te zien of er nog vragen zijn en dan helpen ze je.
Vul dan bij je profielinstellingen nog wel een paar gegevens in zodat ze direct voor je aan de slag kunnen. Succes alvast en het komt zeker wel goed
Hey @Krichelberg . Welkom hier!
Ik wilde voor je aan de slag maar zie dat je inmiddels contact gehad hebt en de kaart geactiveerd is. Top! Werkt alles nu? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.