Axlz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Goedenavond, ik probeerde 2u geleden mijn simkaart te activeren van mn nieuwe telefoon die ik had besteld met een abbonement met het zelfde nummer, echter paste mijn oude simkaart niet in een iphone 4S dus en heel gedoe, vodafone bellen en allemaal opdrachten kreeg ik die ik moest uitvoeren. Ze zeiden aan het einde van het gesprek 'zet uw telefoon na een 1u, een kwartier uit, dat heb ik gedaan, ze zei dat dan mn simkaart zou zijn geactiveert, dat was dus niet zo, WAT MOET IK NU DOEN??!?

Met vriendelijke groeten,

Axl van der Kruk
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Axl,

Ik begrijp dat je contact hebt opgenomen om de simkaart te activeren. Normaal zou je binnen 1 uur de zojuist geactiveerde simkaart moeten kunnen gebruiken.

Via het forum kunnen we geen individuele verzoeken afhandelen. Dus mocht het alsnog niet werken, neem dan contact met ons op via onze Facebook pagina of via Twitter. Dan kunnen we controleren of er bijvoorbeeld geen fout is gemaakt met het simkaartnummer.
Alwien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste, ik heb sinds gisteren een lg g2. Nou zit er een kleinere sim kaart erbij, dus kan ik mijn oude niet gebruiken. Dus ik ben onbereikbaar. Normaal zou mijn sim gelijk moeten werken? Is mijn simkaart wel ingesteld?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Alwien,

Een vervangende simkaart wordt nooit actief opgestuurd; we doen dit om fraude te voorkomen. Je 06 nummer is op dit moment waarschijnlijk nog gekoppeld aan je oude simkaart. Kijk even op de volgende pagina voor meer informatie over het activeren van de simkaart: http://voda.fo/ne/26pe2
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic