Barry1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart activeren zonder SMS

Graag zou ik mijn Simkaart activeren maar omdat mijn oude Sim niet meer werkt kan ik geen SMS ontvangen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Barry1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op de website van Vodafone staat het volgende:
Heb je een nieuwe simkaart besteld? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Je oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Het activeren kan je ook doen via My Vodafone

Barry1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Energieboy,

 

Heb ik geprobeerd, maar dit lukt niet. Mijn oude sim werkt niet en mijn esim ook niet. Dus ik kan geen sms ontvangen helaas.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Begrijpelijk, vervelend dat het niet werkt via My Vodafone. Dan zal @Cecilia je moeten helpen, die kan kijken wat er aan de hand is, ze werkt namelijk voor Vodafone. Heb nog even geduld, zodra ze je topic heeft opgemerkt zal ze je helpen.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Barry1, goedemiddag en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Helaas kan ik je hierbij niet helpen, omdat het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we alleen inzage en rechten om te ondersteunen bij particuliere aansluitingen. Ik wil je daarom adviseren om even contact hierover op te nemen met Vodafone Business.

Barry1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

Hoe moet ik contact opnemen met ze? Want ik kan ze niet bellen. Is het dan alleen mogelijk om dit op te lossen bij een winkel?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Barry1 Op de link in mijn bericht heb je ook de mogelijkheid om een chat te starten met de klantenservice van Vodafone Business 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic