Denn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activatie

Ben afgelopen Zaterdag bij de vodafone winkel geweest voor een nieuwe simkaart omdat de oude niet past in de nieuwe smartphone. Gelijk een abonnement genomen met nummer behoud. Maandag zou de overstap uiterlijk geregeld zijn en waarschijnlijk al eerder want ze kon gelijk in de winkel het proces in werking stellen. Heb ook netjes een sms ontvangen op de oude mobiel over dat het maandag in orde moet zijn als bevestiging. Helaas kan ik nu met beide niet meer bellen en zit ik op de dinsdag dus onbereikbaar op mijn werk... Enige idee hoe nu verder? Kan momenteel uiteraard niet bellen met de klantenservice.
5 Reacties 5
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi Denn,
Jammer om te horen dat je nog steeds geen service hebt zeg, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Kun je nagaan of je simkaart geactiveerd is? Als dit niet het geval is, kun je een MyVodafone account aanmaken op onze website. Hier kun je dan ook je simkaartje activeren.
Je kunt ook altijd even contact opnemen met een van mijn collega's via facebook, twitter of de chat! Je krijgt vrijwel direct reactie. Ze kijken dan graag even met je mee! 😄
Denn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Simkaart activeren kan niet want ik krijg een sms code om een account te maken alleen ik ontvang de sms niet omdat beide smartphones niets ontvangen... Verder kan ik de chat niet vinden en facebook en twitter zijn geblokeerd op werk dus dat is ook geen optie voor nu. Enige andere optie of een link naar vodafone chat?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Dat schiet dan inderdaad niet op!
Je kunt dan het beste even telefonisch contact op nemen via: 043 355 55 55.
Mijn collega's kunnen de simkaart voor je activeren en je per email een uitnodiging toesturen om daarna je account te activeren.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Denn,

Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic