_Linn_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart abbonement in prepaid telefoon

Hallo,
 
ik wil graag mijn simkaart van mijn BB telefoon (Dus met BB abbonement van vodafone) in mijn Samsung G600 prepaid telefoon doen. Die telefoon is al een aantal jaar oud en de simkaart die erin zit doet het nog wel, maar doordat ik toendertijd nummerbehoud heb gedaan heb ik hier geen verbinding mee. Dit was ook een vodafone simkaart.
 
Ik heb al op google gezocht en hier gevonden wat ik zou moeten doen qua codes invoeren enzo. Het is me in zoverre gelukt dat alle locks unactive zijn, behalve de SP Lock. Ook had ik via de site van vodafone al een unlockcode aangevraagd en ontvangen, maar ook hiermee lukt het me niet.
 
Wie kan me helpen? Ik wil deze telefoon namelijk tijdelijk gebruiken enkel om gebeld/gesmst te kunnen worden en om zelf te kunnen bellen. Verder gebruik ik gewoon mijn BB.
 
Graag hoor ik reacties.
 
Groeten Linda
4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Linda,
 
Mmm ik begrijp niet het gehele probleem wat je ons (mede-gebruikers) aangeeft. Je geeft aan dat alles werkte voordat het nummerbehoud was aan gevraagd. Nu werkt het niet meer, wat werkt er precies niet?
 
Groeten
 
WhiteWolf
_Linn_
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb die telefoon waarin ik nu mijn simkaart wil doen al een aantal jaar niet gebruikt.  Hetgeen ik nu wil doen is mijn huidige simkaart die in mij blackberry zit en waar dus een blackberry abbonement opstaat in de samsung g600 gaan gebruiken.
Die samsung g600 is een prepaid telefoon die ik een jaar of 4 geleden gebruikt heb.
Als ik mijn huidige simkaart erin doe dan doet de telefoon het niet, dan geeft die aan dat ik een SP code in moet voeren.
Nu heb ik op internet gevonden hoe je dit zou moeten kunnen oplossen, maar dit werkt dus niet. Dan is nog steeds de SP gelockt.
 
Nu wilde ik weten of iemand hier weet hoe ik dit op moet lossen.
_Linn_
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben naar een belcompany geweest en die heeft het voor me gedaan. Dit topic mag dus gesloten worden.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Goed om te horen dat het probleem is opgelost, per verzoek is het onderwerp gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic