Bdogan
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim only

Hoi,

Zojuist heb ik een sim only afgesloten van €20 pm omdat ik ziggo heb.

nu krijg ik de bevestiging waarin staat €25pm.

Graag uw hulp hoe dit kan?

 

groet,

Belgin

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Bdogan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit klopt. Op je contract staat dit niet omdat het een extra is vanuit VodafoneZiggo. Stel dat ze het wel op je contract zouden zetten en je zou stoppen bij Ziggo, dan heb je geen recht meer op die korting en dat zouden ze je dan wel moeten geven. Daarom staat deze korting ook niet op je contract maar krijg je deze wel binnen 1 week bevestigd via een sms bericht. Dus het gaat allemaal wel goed komen, even geduld hebben en dan zie je op je factuur die 5,- euro korting. 

Komt goed 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9191Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2006Likes

Hoi @Bdogan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit klopt. Op je contract staat dit niet omdat het een extra is vanuit VodafoneZiggo. Stel dat ze het wel op je contract zouden zetten en je zou stoppen bij Ziggo, dan heb je geen recht meer op die korting en dat zouden ze je dan wel moeten geven. Daarom staat deze korting ook niet op je contract maar krijg je deze wel binnen 1 week bevestigd via een sms bericht. Dus het gaat allemaal wel goed komen, even geduld hebben en dan zie je op je factuur die 5,- euro korting. 

Komt goed 😉

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 681Posts
  • 183Oplossingen
  • 335Likes

Hi @Bdogan
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je bij ons een Sim-Only abonnement hebt afgesloten. We ontvangen je met open armen. Wat betreft jouw vraag. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van de juiste informatie hierover! 🙂

Uitgelicht topic