Fardoutzen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sim only, toestel toevoegen na een maand

Hi all,

Op 3 mei ben ik klant geworden bij Vodafone. Aangezien mijn toestel nog voldeed heb ik een sim only abonnement afgesloten. Nu weet ik dat ik na twee maanden het abonnement kan wijzigen naar een abonnement met toestel. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit nu (na één maand) al te doen? 

Mijn telefoon is helaas van de trap gevallen en nu dus volledig gebarsten. Nu kan ik het repareren (kosten zijn rond €400) of een toestel kopen ter overbrugging, maar dat is een investering die ik liever niet doe.

Ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven.

Thanks!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fardoutzen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat zijn dingen die je nooit ziet aankomen en blijft natuurlijk super lastig. Maar je kan alleen gebruik maken van Vodafone Next en dat kan pas na 2 maanden van ingaan van het SIM Only abonnement. Uiteraard is dat heel vervelend maar kan je in die maand niet ergens een toestel lenen? Al is het maar een kleine waarmee je bereikbaar bent?!

Maar de Next is voor nu de beste oplossing 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fardoutzen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat zijn dingen die je nooit ziet aankomen en blijft natuurlijk super lastig. Maar je kan alleen gebruik maken van Vodafone Next en dat kan pas na 2 maanden van ingaan van het SIM Only abonnement. Uiteraard is dat heel vervelend maar kan je in die maand niet ergens een toestel lenen? Al is het maar een kleine waarmee je bereikbaar bent?!

Maar de Next is voor nu de beste oplossing 

Fardoutzen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy bedankt voor je reactie en uitleg! Ik ga kijken of ik ergens een toestel kan lenen. Anders toch maar een investering doen en een los toestel aanschaffen.

Fijne dag! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic