lgraafje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim only abonnement

Hallo. Ik heb vandaag een nieuw sim only smart 500 aangevraagd met nummerbehoud maar mijn oude abonnement kan ik pas opzeggen vanaf 29-10-2015 en ik kreeg een sms dat mijn nr overstap vanaf 25 september ingaat. Terwijl bij mijn bestelling staat dat ik een email zou krijgen als mijn nummerbehoud overgezet wordt. gaat mijn nieuwe abonnement dan nu vanaf 25 september in?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo
Heb je jouw huidige abonnement bij Vodafone? Of bij een concurerende telecom-provider?
Indien je nu een abonnement hebt bij een andere telecom-provider. Dan gaat jouw nieuwe abonnement bij Vodafone in op de einddatum van jouw abonnement van je huidige telecom-provider. Dus omstreeks 29 Oktober 2015. Die datum, of een datum die er dicht bij in de buurt ligt, wordt dan ook de porteerdatum van jouw nul-zes-nummer naar het Netwerk van Vodafone. Vermits jouw huidige telecom-provider akkoord gaat met nummer-portering op die datum.

Zo zijn de regels.

Nog zo'n 6 weken wachttijd voordat je klant mag worden bij Vodafone. En jouw nummer kan worden overgedragen naar het Netwerk van Vodafone.

Succes!


Netwerker

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lgraafje heb je nog iets aan het antwoord van Netwerker gehad?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic