M_Schurink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim only abbonement

Ik wil van Vodafone prepaid naar het goedkoopste sim-only abbonement. Ik weet dat er een abbonement van ca 8 euro bestaat maar kan dit niet vinden. Waar staat dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @M_Schurink 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je jouw prepaid wilt omzetten naar een abonnement! @Energieboy gaf me al even een seintje. Ik heb je een mail gestuurd met daarin een link. Bestel je via mijn toegestuurde link dan krijg je dus nog wat extra korting ook. Altijd leuk meegenomen! Je kunt het aanbod al even bekijken. Mijn advies is wel om dan niet eerder dan morgen via de link te bestellen. Er is vandaag namelijk nog onderhoud aan ons bestelsysteem tot 20:00 uur. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @M_Schurink ,

 

Van harte welkom op het Vodafone forum!

 

Mocht je vandaag je bestelling willen plaatsen, de webshop is even offline voor werkzaamheden. Gelukkig kun je via de tijdelijke webshop gewoon je bestelling plaatsen.

 

Het goedkoopste sim-only abonnment is een Start M, hierbij ontvang je 1GB aan data, 150 belminuten en onbeperkt sms. Per maand kost dit abonnement €12,50 voor een duur van twee jaar. Heb je trouwens Ziggo, dan betaal je €10,- en ontvang je 1GB data extra!

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Fijne zondag!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @M_Schurink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je over wilt stappen naar een abonnement van Vodafone. Als ik jou was zou ik even wachten op iemand van Vodafone en die kan je dan een speciale link, per mail, toezenden met daarin een code voor extra korting. Dat kunnen ze alleen vanuit Vodafone dus als je nog een dag geduld hebt, dan krijg je waarschijnlijk ook iets meer korting 

Ik zal @Lycke Vodafone en/of @Cecilia Vodafone eens aanspreken voor je en dan komt het vast wel goed. Als je dan bij je profielinstellingen al de gegevens wil invullen, dan kunnen ze direct een mail sturen naar het juiste mail adres. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @M_Schurink 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je jouw prepaid wilt omzetten naar een abonnement! @Energieboy gaf me al even een seintje. Ik heb je een mail gestuurd met daarin een link. Bestel je via mijn toegestuurde link dan krijg je dus nog wat extra korting ook. Altijd leuk meegenomen! Je kunt het aanbod al even bekijken. Mijn advies is wel om dan niet eerder dan morgen via de link te bestellen. Er is vandaag namelijk nog onderhoud aan ons bestelsysteem tot 20:00 uur. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @M_Schurink?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic