Hallo,
Ik heb recent mijn abbonnement gepauzeerd omdat ik tijdelijk in het buitenland woon. Hierdoor kan ik niet meer bellen/smsen met mijn Vodafone nummer. Gister heb ik een nieuwe iPhone15 gekocht en ik zou graag de Vodafone simkaart van mijn oude toestel activeren op mijn nieuwe iPhone via eSim. Echter, de Vodafone app werkt niet (ik krijg slechts mijn Facturen te zien, geen andere opties. Ik heb dit al meermaals geprobeerd) en omdat ik in het buitenland woon kan ik de eSim ook niet per post activeren.
Ik heb geprobeerd Vodafone te mailen maar kan geen adres vinden. Klantenservice kan ik niet bellen omdat ik enkel een US-nummer heb en dat een hoge rekening zou betekenen. Daarnaast helpt de chatbot TOBi me niet goed, omdat deze verwijst naar de app, die dus niet werkt.
Hoe kan ik zorgen dat ik mijn Vodafone abbonnement in de toekomst weer kan gebruiken, als ik terug in NL ben, op mijn nieuwe telefoon?
Bedankt!