krabbie229

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sim kaart werkt tijdelijk??

Beste mensen

Ik heb dus een probleem met mijn nieuwe Prepaid-nano-Simkaart op mijn oude nummer!

Ik had pas geleden een nieuwe Nokia Lumia 735 gekocht. Maar die had dus een Nano-Simkaart nodig.
Toen ik dus de nieuwe nano-Simkaart gekregen en die werd ook geactiveerd, Ik heb er zelfs nog mee gesmst. Maar toen had ik um uitgezet en vervolgens werkte hij niet meer en gaf "Geen bereik" aan. Ik was even later weer opnieuw langs de Vodafone in Zwolle langst geweest. Daar werd gezegd dat er iets fouts is gegaan met de activering. Dus kreeg ik een nieuwe geactiveerde nano-Sim. Die dee het ook. Meerdere smsjes ontvangen en zelf ff een appje gestuurd. Maar ja de batterij raakte leeg en na het opladen herhaalde de geschiedenis zich weer. Beide Sim-kaarten zijn ook in andere telefoons geprobeerd. Mijn oude micro-Sim werkt wel steeds.

Mijn vraag is of jullie zouden weten wat er gaande is en hoe dat te fixen valt?

Alvast bedankt met vriendelijke groet

Thimo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
krabbie229
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik heb het dinsdag laten fixen bij de Belcompany. En ik kreeg een nieuwe SIM kaart. Het bleek dat dus opnieuw de verkeerde SIM kaart geactiveerd is door zijn collega's in Zwolle. Dus hij had letterlijk het SIM nummer erbij vermeld die geactiveerd moest worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Krabbie29

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of de simkaart correct op het netwerk staat en goed in het systeem staat.

Waar ik zo over verbaasd ben is dat de ene simkaart het doet terwijl je met de andere een sms he t gestuurd. Normaliter is dit namelijk niet mogelijk. Als zij namelijk de simkaart aansluiten dan gaat de andere uit de lucht. Ik heb daarom ook het vermoeden dat ze de simkaart verkeerd hebben aangesloten.
Als je hiervoor in belt zorg wel dat je een klantnummer bij de hand hebt voor de verificatie.

Groetjes stevied96
krabbie229
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou zoals ik zei de nieuwe Sim-kaart werkt ook tot dat de telefoon uit word gezet. Wat ik denk is dat ze idd een sim kaart er uit moeten gooien. Maar mijn nieuwe aanzien als de verkeerde en die eruit gooien in plaats van mijn oude.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al contact opgenomen hiervoor met de klantenservice?

Laat me even weten of het weer werkt zoals het hoort
Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
krabbie229

We zijn ondertussen weer een paar dagen verder. Ik ga ervan uit dat het ondertussen is verholpen. Heb je een nieuwe simkaart gekregen of is er iets anders gebeurd?
krabbie229
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik heb het dinsdag laten fixen bij de Belcompany. En ik kreeg een nieuwe SIM kaart. Het bleek dat dus opnieuw de verkeerde SIM kaart geactiveerd is door zijn collega's in Zwolle. Dus hij had letterlijk het SIM nummer erbij vermeld die geactiveerd moest worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic